SWEET.TV поставив собі завдання - привернути увагу якомога більшої кількості українців до підтримки українського кіно та познайомити людей з проєктом "Hollywood українською" - в ньому онлайн-кінотеатр за власні кошти створює ексклюзивний україномовний дубляж та озвучку культових голлівудських фільмів, що раніше були позбавлені такої можливості.
Тож для реалізації цього завдання SWEET.TV об’єднав 30 найпопулярніших українських блогерів і 15 мільйонів їхніх підписників.
"Ми дуже раді, що так багато відомих блогерів захотіли разом з нами підтримати українське кіно, зробити його сильнішим і допомогти знімати нове, якісне, а головне - наше, національне кіно. Виявилося, що проблема актуальна та цікава не тільки нам, але й багатьом відомим людям і лідерам думок", - зазначив директор SWEET.TV Олександр Резунов.
Саме підтримка українського кіно мотивувала блогерів брати участь у проєкті. З кожного платного підключення до SWEET.TV - 10 гривень перераховується до Фонду розвитку українського кіно і телебачення (ФРУКТ), який створила компанія.
За механікою битви 30 українських блогерів розділилися на 5 команд, кожну з яких очолив капітан. Команди змагалися за те, хто з них за місяць залучить найбільше користувачів до онлайн-кінотеатру SWEET.TV з метою підтримки українського кіно. В результаті про місію проєкту та "Hollywood українською" дізналося чимало людей: за місяць битви блогери зробили біля 3000 публікацій, які переглянули майже 84 мільйони разів.
SWEET.TV заохочували до проєкту не тільки правильною місією, а й цінними подарунками. Головний приз, який було розіграно серед підписників блогерів, що підключилися до SWEET.TV - новий автомобіль MINI Cooper S - виграла Альона Рєзнік з Білої Церкви. Також, SWEET.TV. подарували 150 Android-приставок і новий smart-телевізор Samsung 4K.
А от серед блогерів перемогу здобула команда Люди з Голівуда. Вона залучила найбільшу кількість людей до проєкту як капітан. Разом із Людою до чемпіонства йшли Ірина Пернаровська, Наталі Мічковська, Настя Єлісєєва, Ігор Коваль та Кирило Скачков.
"Якщо ми не будемо допомагати розвитку українського кіно, на жаль, воно може взагалі може зійти нанівець. Треба підтримувати, і я тільки за. Я дивлюсь кіно і українською, і іншими мовами. Але моя маленька дитина дивиться мультики виключно українською. Тому SWEET.TV в нашій родині був, є і буде", - каже блогерка Люда з Голівуда.
Також у історичній битві блогерів взяли участь Володимир Остапчук, Микита Добринін, Діма Варварук, Даша Квіткова, Богдан Шелудяк, Ганна Алхім, Свят Бойко та інші відомі українські лідери думок. Своїх колег підтримували блогери, які вирішили долучитися до проєкту за власним бажанням. Серед них: Леся Нікітюк, Злата Огневич, Олена Мандзюк, Дядя Жора та інші.
"Мені, як людині, що вже давно на телебаченні, дуже приємно, що є люди та компанії, які допомагають розвивати українське кіно. Круто, що молоді режисери, актори можуть реалізовувати свої ідеї та амбіції. Ми пишаємось найбільшим літаком, або найдовшим проспектом в Європі, або найглибшою станцією метро в світі, давайте пишатися українськими фільмами!", - каже учасник "Битви блогерів", шоумен і ведучий Володимир Остапчук.
Докладніше про "Битву блогерів", підтримку українського кіно та проєкт "Hollywood українською" ви можете дізнатися на офіційному сайті SWEET.TV
Підключайся до SWEET.TV та отримай шанс виграти телевізор Samsung 4K щодня та квартиру в Києві 31 грудня. Детальніше про акцію
Довідка:
SWEET.TV - національний онлайн-кінотеатр із доступом до українського національного і преміального HD-телебачення, українських фільмів, а також рейтингових світових кінохітів від Disney, Universal, Paramount, Sony, Metro-Goldwyn-Mayer та інш. з українською доріжкою. Весь контент можна дивитися в HD якості на будь-яких пристроях (телевізор, планшет, комп'ютер, смартфон).
Інтерфейс додатку SWEET.TV - один із найбільш дружніх та інтуїтивно-зрозумілих на українському ринку. Робота платформи залишається стабільною навіть на слабких пристроях та з мінімальною швидкістю інтернету, що дозволяє дивитись фільми, серіали та телеканали навіть у горах чи в дорозі. Також є можливість поставити телеефір на паузу та переглядати передачі у записі впродовж 7 днів.