Виконавчий директор Асоціації морських агентств України Ксенія Підручна заявила, що Морська пошуково-рятувальна служба розпилює судна на метал і зливає нафтопродукти в море, а міністр інфраструктури Владислав Криклій закриває на це очі.
"Вчора біля причалу в Олександрівці тонуло судно "Аметист". Тонуло воно не вперше, просто зараз новина "зрадницькі" потрапила до ЗМІ. Тонуло воно, бо, за наявною інформацією, власники судна (Морська пошуково-рятувальна служба - МПРС) вирізали всі нутрощі на метал - так, про всяк випадок. Бо 10% від корабельного збору (300 млн грн на рік) їм замало. З судна в акваторії порту виливаються залишки нафтопродуктів. В Адміністрації морських портів брешуть, що забруднення акваторії нема. А міністр інфраструктури вдає, що нічого не відбувається, а на питання про фінансування МПРС відповідає, що не можна "задовольнятися малим". Перекладаючи на простонародну мову - "нехай МПРС й далі пиляють корабельний збір", - написала Підручна.
Вона стверджує, що в інструкціях IAMSAR прописано, що до створення такої служби повинна була бути проведена оцінка наявних в країні ресурсів, яку в Україні ніколи не проводили, і що при організації рятувальних служб потрібно максимально використовувати наявні в країні ресурси, а не витрачати кошти на закупівлю нових. Вона також сказала, що рятувальні служби можуть функціонувати без створення окремої штатної одиниці.
Але Мінінфраструктури, "усіляко піклуючись про екологію", опублікувало для громадського обговорення проект постанови Кабміну, яким хоче заборонити реєстрацію під українським прапором однокорпусних нафтоналивних танкерів.
"Тільки реєстрацію, а зареєстровані однокорпусні танкери будуть і далі експлуатуватися в порушення МАРПОЛ-73/78, яка зобов'язала сторони конвенції вивести їх з експлуатації до 2010 року", - зазначила Підручна.
Також вона повідомила, що в Мінінфраструктури вважають, що заборона на експлуатацію (і реєстрацію теж) однокорпусних танкерів-хімовозів не потрібна, тому що дотримання МАРПОЛ-73/78 - це не "бізнес-орієнтований підхід".
"Загалом, роблять все можливе і неможливе для захисту екології (тобто корупції)", - вважає виконавчий директор АМАУ.
Як повідомлялося раніше, народний депутат від "Слуги народу" Олександр Куницький домігся відкриття кримінальної справи проти міністра інфраструктури Владислава Криклія за схему "обілечування" власників автотранспорту на газі.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій заохочує корупцію в Морській пошуково-рятувальній службі
17:19 27.11.2020
Виконавчий директор Асоціації морських агентств України Ксенія Підручна заявила, що Морська пошуково-рятувальна служба розпилює судна на метал і зливає нафтопродукти в море, а міністр інфраструктури Владислав Криклій закриває на це очі.
"Вчора біля причалу в Олександрівці тонуло судно "Аметист". Тонуло воно не вперше, просто зараз новина "зрадницькі" потрапила до ЗМІ. Тонуло воно, бо, за наявною інформацією, власники судна (Морська пошуково-рятувальна служба - МПРС) вирізали всі нутрощі на метал - так, про всяк випадок. Бо 10% від корабельного збору (300 млн грн на рік) їм замало. З судна в акваторії порту виливаються залишки нафтопродуктів. В Адміністрації морських портів брешуть, що забруднення акваторії нема. А міністр інфраструктури вдає, що нічого не відбувається, а на питання про фінансування МПРС відповідає, що не можна "задовольнятися малим". Перекладаючи на простонародну мову - "нехай МПРС й далі пиляють корабельний збір", - написала Підручна.
Вона стверджує, що в інструкціях IAMSAR прописано, що до створення такої служби повинна була бути проведена оцінка наявних в країні ресурсів, яку в Україні ніколи не проводили, і що при організації рятувальних служб потрібно максимально використовувати наявні в країні ресурси, а не витрачати кошти на закупівлю нових. Вона також сказала, що рятувальні служби можуть функціонувати без створення окремої штатної одиниці.
Але Мінінфраструктури, "усіляко піклуючись про екологію", опублікувало для громадського обговорення проект постанови Кабміну, яким хоче заборонити реєстрацію під українським прапором однокорпусних нафтоналивних танкерів.
"Тільки реєстрацію, а зареєстровані однокорпусні танкери будуть і далі експлуатуватися в порушення МАРПОЛ-73/78, яка зобов'язала сторони конвенції вивести їх з експлуатації до 2010 року", - зазначила Підручна.
Також вона повідомила, що в Мінінфраструктури вважають, що заборона на експлуатацію (і реєстрацію теж) однокорпусних танкерів-хімовозів не потрібна, тому що дотримання МАРПОЛ-73/78 - це не "бізнес-орієнтований підхід".
"Загалом, роблять все можливе і неможливе для захисту екології (тобто корупції)", - вважає виконавчий директор АМАУ.
Як повідомлялося раніше, народний депутат від "Слуги народу" Олександр Куницький домігся відкриття кримінальної справи проти міністра інфраструктури Владислава Криклія за схему "обілечування" власників автотранспорту на газі.