Twitter знайшов та застосував обмежувальні заходи до приблизно 300 тисяч повідомлень у соцмережі про вибори президента США.Вони вважалися дезінформацією, містили спірний контекст та вводили в оману, повідомляють у компанії."Приблизно до 300 тисяч твітів були задіяні відповідні позначення – згідно з нашою Політикою громадянської доброчесності через контент, який був спірним та потенційно оманливим", - зазначили в публікації.Це становить приблизно 0,2% від усіх повідомлень, пов'язаних із виборами в США, надісланих протягом періоду з 27 жовтня по 11 листопада цього року.Соцмережа також розмістила роз'яснення до 456 із цих повідомлень та обмежила можливості їх поширення.Заборону на розміщення політичної реклами у США на власній платформі заборонив Facebook. Обмеження триватиме ще місяць, повідомила речниця компанії, передає CNBC. Під заборону також підпадатимуть реклами щодо виборів та соціальних проблем в американському суспільстві.