Нижче представлені таблиці та діаграми щодо гендерного балансу в експертних комісіях, серед продюсерок(-ів) та режисерок(-ів) по кожному напряму 14-го пітчингу Держкіно.
Оцінювання кінопроектів у двох етапах конкурсу здійснюють експертні комісії, а рішення щодо затвердження переліку проектів, допущених до 2-го етапу конкурсу, і переліку переможців приймає Рада з державної підтримки кінематографії.
Експертні комісії формуються з білого списку експерток(-ів) шляхом відкритого жеребкування на початку кожного пітчингу після проведення технічного відбору.
Наразі у білому списку експерток(-ів) 70 осіб, з яких 33 - жінки (47%).
При підрахунку гендерного балансу серед експерток(-ів) у цьому огляді брався до уваги склад експертних комісій, зазначений на сайті Держкіно у протоколах засідань експертних комісій щодо результатів оцінювання другого туру конкурсу.
Варто зазначити, що відповідно до правил конкурсу неможливо відстежити, які саме експертки(-и) і скільки саме експерток(-ів) оцінювали конкретні проекти.
Гендерний баланс у експертних комісіях за напрямами виглядає так:.
Рада з державної підтримки кінематографії, яка є органом уповноваженим приймати рішення, наразі недоукомплектована та складається з 8 осіб (за законом має бути 9), серед яких лише одна жінка.
Отже, гендерний баланс серед суддів конкурсу виглядає так:.
Учасниці та учасники.
Після проходження технічного відбору до першого етапу конкурсу було допущено 447 кінопроектів за 13 напрямами.
У другий тур за рішенням Ради потрапило 339 проектів, 3 з яких були пізніше зняті продюсерками(-ами) з конкурсу за власним бажанням.
Переможцями конкурсу за рішенням Ради стали 72 проекти.
Нижче представлена діаграма, яка демонструє гендерний баланс серед продюсерок(-ів) та режисерок(-ів) кінопроектів на всіх етапах конкурсу.
Проекти, що були представлені кількома продюсерками(-ами), серед яких були й чоловіки, й жінки, зазначені у категорії “Змішані”.
Більш детальну інформацію по всіх напрямах можна побачити у таблиці:.
Тож, з 72 режисерок(-ів) проектів переможців - 23 жінки, що складає 31,9%, а з 72 продюсерок(-ів) проектів переможців - 20 жінок, що складає 27,8%.
Режисерки(-и) та продюсерки(-и) кінопроектів-переможців 14-го пітчингу (за кількістю підтриманих проектів).
Проте, якщо рахувати не кількість проектів-переможців, а суми підтримки, які виділені на ці проекти, баланс суттєво змінюється.
Проекти режисерок були підтримані на суму 137 мільйонів, що складає 21,2% від 645 мільйонів, наданих на підтримку проектів 14-го пітчингу.
Проекти продюсерок - на суму 127,7 мільйонів, що складає 19,8%.
Режисерки(-и) та продюсерки(-и) кінопроектів-переможців 14-го пітчингу (за сумою наданої держпідтримки).