Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн. Про це повідомила голова правління Громадянської мережі "Опора" Ольга Айвазовська, передає "Інтерфакс-Україна".
"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу в Facebook різні політично партії витратили понад 70 млн гривень - це близько 2,5 млн доларів", - сказала Айвазовська.
Відзначається, що в останні тижні рекламна кампанія в Facebook була особливо насиченою: "якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було близько 30 тис.доларів на день різними політичними силами сукупно. Вже в жовтні, зокрема 17 Жовтня, сума сягала 150 тис.доларів на день".
Місцеві вибори-2020: Політичні партії витратили на регламу у Facebook близько 70 млн грн,- " Опора"
Місцеві вибори відбудуться в Україні 25 жовтня
22:28 23.10.2020
Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн. Про це повідомила голова правління Громадянської мережі "Опора" Ольга Айвазовська, передає "Інтерфакс-Україна".
"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу в Facebook різні політично партії витратили понад 70 млн гривень - це близько 2,5 млн доларів", - сказала Айвазовська.
Відзначається, що в останні тижні рекламна кампанія в Facebook була особливо насиченою: "якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було близько 30 тис.доларів на день різними політичними силами сукупно. Вже в жовтні, зокрема 17 Жовтня, сума сягала 150 тис.доларів на день".