Сергій Грачов став музичним продюсером шоу «Маска»
Сергій Грачов став музичним продюсером шоу «Маска»

Сергій Грачов став музичним продюсером шоу «Маска»

Сергій Грачов став музичним продюсером шоу «Маска» - Фото 1

Музичним продюсером шоу «Маска» на каналі «Україна» став Сергій Грачов.

Про це телеканал повідомив 21 жовтня.

Пан Грачов відповідає за музичне наповнення шоу – це підбір репертуару для учасників, вибір пісень, їхнє аранжування; він також бере участь у формуванні манери співу учасників.

«Я працював у багатьох музичних шоу.

Цей проєкт незвичайний для мене тим, що артисти приховані під масками і емоції можна передати тільки через музику, цікаве і чесне виконання.

Показати поглядом або дограти по-акторськи тут не вийде», – сказав він.

Сергій Грачов раніше працював у проєкті «Народна зірка» та реаліті-шоу «Фабрика зірок», а в 2017 році був одним із членів національного журі від України на «Євробаченні-2017».

Крім нього, у шоу є вокальний коуч, який працює зазвичай з артистами, які не є співаками.

Ім’я коуча канал поки не розкриває.

Станом на 9 жовтня «Україна» та компанія Fremantle збирали докази проти «1+1».

Канал «1+1» наполягає, що створив шоу за іншим форматом – Mysteries in the Spotlight.

8 жовтня телерадіокомпанія «Студія 1+1» повідомила, що подасть до суду позов про захист честі та ділової репутації проти ТРК «Україна».

«1+1 медіа» вважає закиди про піратську поведінку «образливими та необґрунтованими».

Fremantle вважає, що телеканал «1+1» у шоу «Маскарад» привласнив ключові елементи The Masked Singer.

Виконавчий віцепрезидент з комерційних та бізнесових питань компанії Тоні Стерн сказав, що Fremantle консультуватимуться з українськими юристами, чи порушив «1+1» закони України про інтелектуальну власність і чи є підстави для подання позову проти каналу.

Також компанія звернулася до Міжнародної організації з визнання та захисту форматів FRAPA за оцінкою дій каналу «1+1», проте станом на 12 жовтня висновок ще не отримала.

За купівлю в компанії Fremantle прав на адаптацію The Masked Singer змагалися три українські телеканали: «Україна», «1+1» і СТБ.

Перший запропонував найвигіднішу для правовласника пропозицію й у квітні 2020 року придбав права на адаптацію.

«Україна» виробляє проєкт під назвою «Маска».

Канал «1+1», коли Fremantle віддала перевагу його конкурентам, придбав досить схожий румунський формат Mysteries in the Spotlight у компанії Antena TV Group.

Українська версія шоу має назву «Маскарад», вона стартувала в ефірі 6 жовтня.

Ще до того, як «Плюси» оголосили про своє шоу та його формат, у Fremantle побоювалися, що «1+1» може скопіювати формат The Masked Singer.

Компанія тоді застерігла канал від можливої підробки формату.

Пізніше «1+1» запевнив, що не використовує жодних ключових елементів формату The Masked Singer і шоу «Маскарад» не порушує права Fremantle.

Теги за темою
Новини Суспільство
Джерело матеріала
loader
loader