24 вересня о 19:00 відбудеться вебінар Стефані Фукс, менеджерки з фестивальної дистрибуції Autlook Filmsales (Австрія).
У прямому ефірі Стефані Фукс розповість про особливості побудови успішних фестивальних стратегій для документальних фільмів.
Розкаже, як обирати сейлз-агента та як адаптувати стратегію дистрибуції фільму до нових обставин, що приніс із собою COVID-19.
Спікерка докладно розповість про всі етапи життя фільму після того, як його виробництво закінчено, та відповість на запитання аудиторії.
Долучитися до розмови та поставити свої запитання онлайн організатори запрошують продюсерів/-ок, режисерів/-ок, дистриб'юторів/-ок та всіх, кому цікаво дізнатися більше про секрети успіху документальних фільмів.
Для участі необхідно зареєструватися за посиланням.
Зареєстровані учасники отримають повідомлення на емейл із деталями доступу.
Кількість місць обмежена.
Розмова буде вестись англійською мовою.
Tube Docudays UA.
Із синхронним перекладом українською мовою — на онлайн-платформі Docu.
Space та фестивальному Facebook.
Autlook Filmsales є однією з найвпливовіших сейлз-аґенцій на ринку документального кіно.
Компанія існує з 2006 року та має офіси у Відні та Лос-Анджелесі.
Autlook займається як фестивальною дистрибуцією, так і продажами на ТБ, VOD, а також кінотеатральним прокатом.
Фільми, які представляє Autlook, постійно беруть участь у конкурсних програмах провідних міжнародних фестивалів.
У каталозі компанії представлені такі режисери, як Ніколаус Гейрхалтер (Earth), Крісті Гарленд (What Whaala Wants), Талал Деркі (Of Fathers and Sons).
Autlook також представляє фільм Лізи Манделуп «Підборіддя», який можна подивитися на docuspace.