14 провідних медіаекспертів з усього світу про найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів Kyiv Media Week Special
14 провідних медіаекспертів з усього світу про найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів Kyiv Media Week Special

14 провідних медіаекспертів з усього світу про найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів Kyiv Media Week Special

14 провідних медіаекспертів з усього світу про найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів Kyiv Media Week Special - Фото 1

14 провідних медіаекспертів з усього світу про найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів Kyiv Media Week Special - Фото 2

У вересні 2020 року вже вдесяте пройшла найбільша щорічна медіаподія у Східній Європі – KYIV MEDIA WEEK зібрав майже 3000 учасників із 52 країн.

Так, 14 вересня українська медіаспільнота разом із колегами з усього світу здійснили віртуальну навколосвітню мандрівку – KMW Global Marathon, що відбувся за підтримки Українського культурного фонду.

А вже 15 вересня в рамках KMW Special відбулися 4 спеціалізовані секції за участі 14 провідних міжнародних медіаекспертів.

Генеральний партнер форуму – телеканал «Україна».

Учасники форуму з усього світу мали нагоду долучитися до дискусії «Європейський погляд: хто сьогодні формує нові правила у медіабізнесі?», організованої за підтримки Європейського Союзу.

Серед учасників обговорення: Ян Селлінг (Jan Salling, Данія), керівник BBC Studios Nordic Format & Productions, засновник та виконавчий директор компанії Missing Link Media та Андреас Вайзе (Andreas Weise, Німеччина), керівник ZDF-Landesstudioleiter Sachsen-Anhalt, політичний оглядач Heute Journal.

Модератором дискусії виступив Євген Глібовицький, експерт із довготермінових стратегій, член Несторівської та Унівської експертних груп, Член Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України.

Спікери спробували визначити нові ролі різних медіа, які сьогодні фактично моделюють картину майбутнього на індивідуальному та глобальному рівнях.

Також в рамках KMW Special відбулася панельна дискусія «Новини, фейки, маніпуляції, а також місце позитивної інформації в інформаційних програмах» – відповіді на гострі питання актуального інформаційного простору шукали учасники дискусії Оксана Дихніч (ICTV, Україна), Пітер Померанцев (LSE, Велика Британія), Ева Цукер (NRC, Нідерланди) та модератор Павло Новіков (Радіо НВ, Україна).

Під час розмови учасники розглянули способи подання інформації у новинах та інформаційних програмах та проаналізували програмну політику телеканалів та інших ЗМІ у контексті нових світових реалій.

Секція організована за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Дискусія «Контент, що змінює світ.

Історії успіху та перспективи української аудіовізуальної індустрії» також відбулася за підтримки USAID.

Своїм професійним досвідом поділилися представники соціально значущих українських телесеріалів які були першопрохідцями на телебаченні, мали успіх серед широких кіл глядачів та значно привернули увагу громадськості до порушених тем.

У розмові взяли участь: Олена Канішевська, директорка департаменту виробництва телевізійних програм на каналі «Україна» (т/с «Відважні»), Олексій Гладушевський, креативний продюсер Starlight Originals Content (т/с «Перші ластівки», Новий канал), Наталка Ворожбит, сценаристка (т/с «Спіймати Кайдаша», СТБ), Роман Лукін, креативний продюсер телеканалу ТЕТ (т/с «Євродиректор»).

Модератувала розмову Віра Костенко-Кузнєцова, керівник медіа напрямку Ukraine Confidence Building Initiative.

Про унікальні можливості міжнародного співробітництва учасники KMW Special мали нагоду дізнатися під час зіркового inspiration talk «VFX та анімація в Канаді.

Можливості для копродукції» за підтримки Посольства Канади в Україні та Української кіноасоціації (УКА).

Спікерами секції стали провідні канадські VFX-професіонали, за плечима яких – робота над легендарними блокбастерами Netflix, Marvel та Disney: Нейшо Алі (Neishaw Ali) – засновниця та президентка SPINVFX – провідної міжнародної компанії з виробництва візуальних ефектів, яка працювала із проєктами «Гра престолів» (Game of Thrones), «Фарго» (Fargo), «Дивні дива» (Stranger Things) та ін.; Уеслі Сьюелл (Wesley Sewell) – володар премії The Lumiere Award VFX-супервайзер світових блокбастерів Marvel: «Залізна людина» (Iron Man), «Месники» (The Avengers) та «Тор» (Thor) та інших проєктів.

Модератор сесії – Єгор Борщевський, продюсер та генеральний директор POSTMODERN Digital, провідної української CG&VFX-компанії, що входить до складу FILM.

UA Group.

З огляду на обмежені можливості міжнародної співпраці у зв’язку із пандемією, та в очікуванні ратифікації Угоди про спільне виробництво аудіовізуальних творів між Україною та Канадою, дискусія про співпрацю в анімації та візуальних ефектах стала дуже актуальною для всіх учасників.

Напередодні, 14 вересня, відбувся KYIV MEDIA WEEK Global Marathon за підтримки Українського культурного фонду – 9-годинний навколосвітній лайв-стрім, що зібрав 36 медіаекспертів із 23 країн у 10 професійних секціях.

У жовтні усі зареєстровані учасники KMW Special отримають White Paper – пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, від міжнародних та локальних агенцій, проведених спеціально для KMW.

Теги за темою
Інше
Джерело матеріала
loader
loader