KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки
KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки - Фото 1

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки - Фото 2

14 вересня | Початок о 10:00.

Участь в онлайн марафоні – безкоштовна.

14 вересня міжнародний онлайн форум KYIV MEDIA WEEK Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу.

Глобальна криза, спричинена пандемією, поставила під сумнів традиційні правила гри в нинішній системі координат галузі, пришвидшила динаміку змін та збільшила вірогідність непередбачуваних факторів впливу на медіабізнес.

Саме час зрозуміти, як тепер виглядає медіаринок у світовому масштабі, які тренди визначають його діяльність та які моделі роботи є життєздатними у тривалій перспективі.

KMW Global Marathon консолідує експертизу найвищого рівня, аби разом з вами дізнатись, як не потонути в цунамі змін та осідлати свою хвилю у новому світі.

Тож, якщо ви задіяні в управлінні, виробництві, дистрибуції та промоції контенту для кіно та телебачення, і ваша професія дотична до будь-якої сфери сучасного медіабізнесу – формати, серіали, анімація, digital-технології, дитячий контент, законодавство, міжнародна копродукція, та ін., варто позначити 14 вересня у своєму графіку та зареєструватися на KMW Global Marathon за лінком.

Вікторія Корогод, директорка каналу «Україна»: «Канал «Україна» п’ятий рік поспіль є партнером низки знакових подій в рамках Kyiv Media Week.

Ми системно підтримуємо лінійку серіальних івентів, бо каналом №1 нас зробили, серед іншого, і найкращі на нашому телебаченні серіали, ми надаємо експертизу наших аналітиків щодо тенденцій ринку, ми ділимося досвідом успішної міжнародної дистрибуції та копродукції.

Цього року наше партнерство набуло нової якості – канал «Україна» став генеральним партнером форуму.

Зараз, коли не лише медіа індустрія, а й увесь світ опинились перед новими викликами, для нас важливо підтримати фахову розмову медіа експертів, яка б допомогла знайти адаптивні антикризові рішення та механізми для сталого розвитку аудіовізуальної індустрії у новій реальності».

Особливістю цьогорічного KMW є те, що долучитися до участі можна на безкоштовних засадах.

Більше того, усі зареєстровані учасники у жовтні отримають пост-огляд документ White Paper за матеріалами Форуму.

У ньому буде опубліковано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для форуму.

Вперше комплексна аналітика світового та українського медіаринку вийде за межі внутрішньо індустріального «таємного знання» та буде доступною усім охочим.

Ексклюзивно для KMW міжнародні впливові агентства та медіаплатформи The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International, Glance готують дослідження глобальної медіаіндустрії та найбільших медіаринків від Азії до Південної Америки.

Українська аудіовізуальна індустрія є особливо вразливою до нинішніх викликів, тож на дослідженні локального ринку сфокусовано особливу увагу.

Найсвіжішу аналітику українського аудіовізуального сектору готують експерти MRM та інформаційно-аналітичного видання Media Business Reports (MBR):.

Всеукраїнське опитування відвідувачів кінотеатрів «Як змінилися глядацькі настрої українців через пандемію COVID-19» – перше в нашій країні комплексне соціологічне дослідження такого масштабу, має особливу цінність саме зараз, коли кінопрокат поступово відновлює свою роботу (виконується у співпраці з КМІС);.

Аналітичний огляд «Тренди теледивлення в Україні» дозволить українським медіагрупам, телепродакшенам, гравцям рекламного ринку отримати комплексну актуальну інформацію про потреби і смаки телеаудиторії та сприятиме появі в українському телепросторі нового якісного контенту;.

Онлайн-опитування «Актуальні проблеми та потреби української аудіовізуальної індустрії», покаже актуальні інформаційні запити гравців медіаринку, реакцію індустрії на карантинні обмеження та глобальні економічні зміни.

Результати дослідження є надзвичайно важливими для модернізації існуючих бізнес-моделей та вибудовування нових правил гри в галузі.

Анастасія Рахманіна, головна редакторка MBR: «Ми сподіваємося, що огляди, підготовлені фахівцями MBR нададуть українським гравцям медіаринку та творчій спільноті краще розуміння актуальних процесів і трендів аудіовізуальної індустрії.

А це, своєю чергою, допоможе їм у формуванні ефективних антикризових стратегій.

Важливість цього важко переоцінити, адже зміни в індустрії, спричинені наслідками пандемії COVID 19, є дуже значущими, проте фахівці галузі наразі не мають їхнього чіткого розуміння.

Для формування цього розуміння й відповідної подальшої побудови нових стратегій роботи, вони потребують свіжих досліджень галузі.

Й саме таку аналітику буде зроблено й представлено в межах KMW Global Marathon».

Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KMW Global Marathon та платформою онлайн-трансляції форуму.

KYIV MEDIA WEEK Global Maraton підготовлено компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду.

Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon – Канал «Україна».

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon.

14 вересня 2020, 10:00 – 19:00.

Місце зустрічі професіоналів контент-індустрії з усіх куточків світу та платформа для онлайн трансляції KMW Global Marathon – сайт інформаційно-аналітичного партнера форуму Media Business Reports (MBR).

У 2020-му участь в онлайн марафоні – БЕЗКОШТОВНА.

Контакти для ЗМІ: pr@mrm.

Міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK (далі – KMW) – найбільший медіафорум Центральної та Східної Європи, головна медійна подія в Україні, що об’єднує міжнародний ринок контенту та ряд ексклюзивних B2B заходів.

KMW проводиться щорічно в Києві з 2011 року і є платформою для продуктивного спілкування ключових гравців медіабізнесу країн нашого регіону зколегами та партнерами з усього світу: щороку KMW збирає учасників з більш ніж 35 країн світу.

У 2020-му році форум відбудеться в онлайн форматі у зв’язку із карантнними обмеженнями.

Сайт: kyivmediaweek.

Media Resources Management — перша в Україні консалтингова компанія, яка з 2005 року надає комплексні послуги у сфері аудіовізуальної індустрії та медіа, дотримуючись найвищих світових стандартів.

Сфери компетенції MRM: управління медіапроєктами, комплексний консалтинг в медіагалузі, маркетингові дослідження, медійна бізнес-аналітика, фандрайзинг, GR, інформаційно-аналітична періодика, організація міжнародних заходів, комплексний супровід для виходу на міжнародний ринок, галузеві ЗМІ, публікація спеціалізованої професійної літератури, освітні проєкти, B2B івент-менеджмент, розвиток теле- і кіноіндустрії в Україні та країнах СНД, а також представництво інтересів локального медіаринку на міжнародному рівні.

Cайт: mrm.

Media Business Reports (MBR) – головний інформаційно-аналітичний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та платформою онлайн-трансляції форуму.

Інформаційно-аналітичне видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію MBR – проєкт компанії Media Resources Management, що працює з вересня 2019 року.

Основою для створення MBR стали три попередніх видавничих проєкти компанії: Content Report; «Медиа.

Няня», Media Business Reports.

Cайт: mbr.

Український культурний фонд ‒ державна установа, створена у 2017 р.

як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій.

Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики і визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України.

Телеканал «Україна» – Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon «Україна» – провідний національний телеканал країни.

За підсумками 2019 року посідає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями.

За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr, %) каналу «Україна» у 2019 році становила 11%, рейтинг (rat, %) – 1,37%.

В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного контенту: інформаційні програми, соціальні ток-шоу, серіали, розважальні проєкти, футбольні трансляції.

Канал успішно розвиває міжнародну дистрибуцію контенту: його програми і серіали сьогодні доступні на понад 100 територіях.

Теги за темою
Інше
Джерело матеріала
loader
loader