До 2025 року в Україні планується збудувати 2,9 тис.
км цементобетонних доріг.
Основною для будівництва стане південний регіон країни.
Голова Укравтодору Олександр Кубраков пояснив це тим, що міцні бетонні дороги краще витримують спекотну погоди і проходження перевантаженого транспорту.
Зокрема, планується будівництво доріг:.
Харків – Перещепино (М-29, 180 км);.
Одеса – Новий Буг (Р-55, 135 км);.
Бориспіль-Маріуполь (Н-08, 95 км – в межах Дніпропетровської області).
Читайте: Голова Укравтодору розповів, як за ним стежили для замовних публікацій.
Курбаков зазначив, що у разі втілення розробленої програми протяжність бетонних доріг в Україні буде збільшена з 1 до 3%.
Станом на серпень 2020 в Україні реалізуються проекти з цементобетонним покриттям:.
Київ-Дніпро в Полтавській області (Н-31 );.
Обхід Житомира (М-06);.
Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в Миколаївській області (Н-14).
Вартість усіх робіт, запланованих до 2025 року, буде нижчою, аніж в інших країнах світу, тому що бо бітум на 60% є імпортним, а от цемент – вітчизняний.
У травні 2020 року Автомагістраль-Південь вийшла на рекордні темпи реалізації проекту Велике будівництво Зеленського.
Про це заявив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
– Ремонтні та будівельні роботи проводимо на 32-х об’єктах у 10 областях країни: Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській, Луганській, Львівській, Одеській, Сумській та Харківській.
На деяких об’єктах працюємо майже цілодобово, – розповів Тимофеєв.
Найбільша українська автодорожня компанія Автомагістраль-Південь вийшла на рекорд за підсумками перших місяців реалізації.