У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який вводить в законодавство термін "офіційна електронна пошта". Очікується, що проєкт закону удосконалить процес реєстрації юридичних осіб і створить сприятливі умови для ведення бізнесу в Україні. Зміни у законодавстві спростять спілкування між громадянами, бізнесом та державою.
Про це повідомляється на порталі "Дія".
Зазначається. що офіційну електронну адресу запровадять для юросіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керівників тощо.
"Офіційний мейл буде складатись з ідентифікатора, позначки "@" та доменного імені (окрім доменних імен, що закінчуються на ".ru"). Ідентифікатором для юридичних осіб пропонується визначити код згідно з ЄДР, для фізичних осіб-підприємців — реєстраційний номер картки платників податків. Така пошта буде реєструватися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі", – додають в повідомленні.
Зокрема, компанії, установи, товариства та ФОПи під час реєстрації та реєстрації змін відомостей в ЄДР автоматично отримуватимуть офіційні електронні адреси.
Водночас під час оформлення паспорта громадянина України вперше, його обміну або за власним бажанням громадянину буде присвоєна офіційна електронна адреса.
Листи та повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважатимуться такими, що надіслані та офіційно вручені та не потребуватимуть додаткового документального підтвердження їх направлення тощо.
"Для юридичних осіб, самозайнятих осіб та інших суб'єктів правовідносин пропонується запровадити процедуру реєстрації офіційної електронної адреси, яка використовуватиметься в діловому спілкуванні, під час листування з судами, державними органами тощо. Передбачається поетапність переходу комунікацій в електронному вигляді, але якщо офіційна електронна адреса не зареєстрована і відсутня в ЄДР, зберігається форма направлення листів поштою", – додають у пресслужбі.
Також така функція буде доступна і для фізичних осіб. Можливість використання офіційної електронної адреси присвоюватиметься громадянам під час отримання паспорта, зміни даних у паспорті. Однак фізичні особи отримуватимуть офіційну електронну адресу тільки за бажанням. Громадяни зможуть отримати офіційну електронну адресу через Єдиний портал державних послуг "Дія".
Раніше повідомлялося, що в Україні зареєструвати місце проживання дітей та скасувати їхню прописку з попередньої адреси можна буде в електронній формі. Зміни стосуються неповнолітніх віком до 14 років.