Meridian Czernowitz потрапив до списку 100 географічних брендів України за версією Forbes Ukraine.
Про це повідомляє meridiancz.
У новому випуску за липень-серпень 2020 року журнал відібрав 100 брендів, «в основі яких є любов до рідного міста, села, місцевості.
Ці приклади говорять: пристрасть працює».
Чернівецька область представлена тут брендом Міжнародний поетичний фестиваль MERIDIAN CZERNOWITZ.
Бренд – це сукупність всіх проявів, за якими його носій прагне бути впізнаваним.
«Потрапляння у «Forbes Ukraine», – запевняє президент «Меридіану» Святослав Померанцев, – це капіталізація не тільки бренду Meridian Czernowitz, а й усієї області.
Світ бачить наше сучасне обличчя та асоціює з інтелектом, культурою, літературою.
Дякую ініціативній групі, робочій команді, партнерам та друзям «Меридіану».
А ще своєму дядькові Ігорю Померанцеву, який благословив мене йти саме цим шляхом».
- Для команди MERIDIAN CZERNOWITZ це цілком заслужене визнання, – стверджує член ініціативної групи фестивалю, письменник і перекладач Сергій Жадан, – а для Forbes – правильний стратегічний хід включати до цього списку не лише алкогольні бренди, політичні чи економічні проєкти, а й культурні.
Це правильне розуміння того, що відбувається у суспільстві й на що воно орієнтується.
А для Чернівців це б могло бути ознакою того, що «Мерідіан» слід підтримувати і шанувати, тому що це пам’ятка, емблема міста.
Мені страшенно симпатично, коли міста асоціюють не з певними одіозними політиками чи економічними або фінансовими монстрами, а з такими культурно-гуманітарними чи освітніми ініціативами, – додає письменник.