Антимонопольний комітет надав українським виробникам коньяків обов'язкові до розгляду рекомендації прибрати з етикеток і реклами продукції символіку, яка вказує на походження напоїв нібито з Грузії.
Про це повідомила прес-служба АМКУ.
Згідно з повідомленням, компанії "Атлантіс", "Лоцмен", "Українська дистрибуційна компанія", "СП Аквавінтекс" використовують при оформленні етикеток написи грузинською мовою, зображення грузинського прапора та інші елементи, властиві напоям з Грузії.
"При цьому інформація про українське походження вказується маленькими літерами. Крім цього, у рекламі таких напоїв використовуються ролики грузинського застілля з місцевими стравами, побажаннями, костюмами тощо. Все це може ввести в оману споживачів і дати їм помилкове враження, що вони купують коньяки саме грузинського виробництва", - наголошується в повідомленні.
Наголошується, що згідно з українським законодавством забороняється видавати за іноземні коньяки України та суміші (купажі) з іноземними коньяками та коньячними спиртами.
Виходячи з цього, АМКУ рекомендував виробникам коньяків відмовитися від поширення на етикетках і контретикетках, а також в будь-яких інших джерелах інформації, у тому числі в рекламі, відомостей, які можуть бути сприйняті як інформація про іноземне походження напоїв.
Як повідомляв УНІАН, у грудні 2019 року Антимонопольний комітет також рекомендував чотирьом українським виробникам вин прибрати з продукції символіку, яка вказує на нібито грузинське походження напоїв, і може вводити в оману покупців.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram