З кишень українців на телепропаганду ОПЗЖ витягнули 60 млн грн
З кишень українців на телепропаганду ОПЗЖ витягнули 60 млн грн

З кишень українців на телепропаганду ОПЗЖ витягнули 60 млн грн

За перший квартал цього року ОПЗЖ витратила 60 млн грн державних бюджетних коштів на рекламу на телебаченні. Про це повідомив Комітет виборців України.Йдеться про звіт про витрати за січень-березень 2020 року.Гроші ОПЗЖ отримала з держбюджету в рамках відшкодування витрат на передвиборну агітацію під час парламентських виборів.Більшу частину коштів отримав телеканал "112 Україна". Сукупно партія перерахувала ТОВ "Інформаційне агентство "112-Україна" 23 млн бюджетних грошей (6 лютого і 4 березня). Кошти перераховано за "послуги із забезпечення розміщення рекламного відеоматеріалу".Ще 16 млн перераховано ТОВ "Телерадіокомпанія "Нові комунікації" (телеканал ZIK), як оплата за послуги з розміщення в ефірі рекламних відеоматеріалів.19 млн отримало ТОВ "Новини 24". Також - за розміщення рекламних відеоматеріалів."Українські платники податків фактично оплатили рекламу партії на низці телеканалів. На практиці це означає витрачання бюджетних коштів на вітер. ОПЗЖ витрачає бюджетні кошти на самопіар.Такі дії не порушують чинне законодавство, однак суперечать самій ідеї державного фінансування партій. Тому вкрай важливо внести зміни до Закону "Про політичні партії в Україні" і заборонити партіям витрачати державні кошти на оплату реклами", - каже голова КВУ Олексій Кошель.

Джерело матеріала
loader
loader