Компанія Microsoft назавжди закриває усі свої 83 роздрібні магазини Microsoft Store і йде в онлайн-продажі.
Операційні центри у Лондоні, Нью-Йорку, Сіднеї і Редмонді перетворять у центри Microsoft Experience.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Наші продажі виросли в Інтернеті, оскільки наш портфель продуктів перетворився здебільшого у цифрові пропозиції, і наша талановита команда довела свій успіх, обслуговуючи клієнтів за межами будь-якого фізичного місця розташування», — заявив віцепрезидент Microsoft Девід Портер.
Компанія вирішила відмовитися від конкуренції з Apple у роздрібній торгівлі.
Microsoft навіть побудувала магазин на 5-й авеню в Нью-Йорку, в декількох кварталах від скляного куба Apple.
Але після закриття магазинів через коронавірус вирішила взагалі їх не відкривати.
Оскільки магазини Microsoft Store закрили наприкінці березня через пандемію Covid-19, команда роздрібної торгівлі допомагала малому бізнесу і освітнім клієнтам перейти у цифрову форму.
У заяві сказано, що вони навчили сотні тисяч корпоративних і освітніх клієнтів програмному забезпеченню для віддаленої роботи та навчання.
Загалом компанія організувала більше 14 000 онлайн-семінарів і літніх таборів і більше 3000 віртуальних випускних.
Вони походять через функцію швидкого запуску (Fast Startup), яка активована за замовчуванням в більшості операційних систем.
Названа функція заважає установці нових компонентів Windows.