Під час карантину зріс телеперегляд серед молодої аудиторії – Ocean Media
Під час карантину зріс телеперегляд серед молодої аудиторії – Ocean Media

Під час карантину зріс телеперегляд серед молодої аудиторії – Ocean Media

Молодь демонструє рекордні показники теледивлення в Україні.

Цільова аудиторія 14-30 в березні 2020 року дивилась телевізор на 9,2% більше, ніж рік тому, у квітні – на 32,8% більше, а в травні – на 18,5%.

Навіть після ослаблення карантинних обмежень молодіжна ЦА зберігає підвищене теледивлення.

Під час карантину зріс телеперегляд серед молодої аудиторії – Ocean Media - Фото 1

Під час карантину зріс телеперегляд серед молодої аудиторії – Ocean Media - Фото 2

«Через карантин люди опинились на деякий час вдома, в замкненому приміщенні – це прикро, але, з іншого боку, вони зберегли здоров’я, свої сім’ї, і загалом нашу економіку, - відзначає Андрій Партика.

– Люди значно глибше познайомились з якісним українським телебаченням, і є висока вірогідність, що цей зв’язок вже не перериватиметься.

Виявилось, що онлайн сервіси не дуже розраховані на різке зростання споживання, молоді люди дивились там кілька топових фільмів, а далі повертались до телевізійних шоу.

Це дало змогу, наприклад, Новому каналу в окремі дні карантину отримувати до 18,5% телевізійної аудиторії».

Також генеральний директор Ocean Media підкреслив особливості молодіжної телевізійної аудиторії, зокрема, її мобільність.

«Головна особливість молодіжної аудиторії в тому, що вона легко мігрує між брендами, швидко реагує на якісний рекламний контент.

Молодь пробує життя, пробує його смаки.

Вона значною мірою є драйвером економіки, задає стиль споживання в сім’ї, і першою реагує на зміни», - зауважив Андрій Партика.

Пресслужба Ocean Media.

Теги за темою
Інше
Джерело матеріала
loader
loader