26 травня, 2020, 13:57.
.
Останні кілька місяців деякі представники дорожнього бізнесу намагалися здійснювати тиск на команду Укравтодору за допомогою різних медіа-майданчиків.
Ці компанії незадоволені тим, що корупційні схеми та "договорняки", за допомогою яких вони заробляли раніше, більше не працюють, заявляє пресслужба Укравтодору.
"Сьогодні їхні брудні ігри вийшли на новий рівень.
З допомогою відомого українського медіа-майданчика Bihus.
info, вони закинули в інформаційний простір "сенсаційне розслідування".
Основна мета — змусити керівництво країни звільнити Олександра Кубракова та поставити на його місце більш поступливого кандидата.
Який буде грати за старими правилами", - говорять в агентстві.
Цей тиск в Укравтодорі пояснюють тим, що відомство впровадило європейські вимоги до підрядників з виконання дорожніх робіт.
За новою методологією всі, хто претендують на ремонт доріг найвищої категорії, мають підтвердити свою фінансову спроможність, досвід та наявність необхідної техніки.
"З початку цього року ми почали проект "Велике будівництво", ініційований Президентом Володимиром Зеленським.
Ми говоримо про оновлення 4 200 км доріг державного значення.
Це наймасштабніше оновлення доріг за часів незалежності.
Для порівняння, минулий рік – 800 - 900 км доріг було відновлено.
Два місяці тому частина ринку оголосила проти нас інформаційну війну.
Справа в тому, що ми почали нарешті наводити лад на ринку", - пояснює Кубраков.
"Ми поставили ринок перед вибором: або змінюйтесь, інвестуйте в свої компанії, або нам доведеться прощатись з вами.
Частина ринку вибрала найгірше рішення – інвестувати не в техніку, не в людей, а інвестувати в брудні кампанії проти нас", - зазначає голова Укравтодору.
Серед тих, хто відкрито протидіє цим змінам, відзначився колишній голова ДАК "Автомобільні дороги України", а зараз голова ГО "Всеукраїнська дорожня асоціація" Артем Гриненко.
Він відверто зізнається, що буде радий будь-якому новому очільнику Укравтодору, який знов дозволить заробляти по-старому.
"Мене атакували особисто, тому що вперше за всю історію Укравтодор не прогнувся перед правилами кримінального дорожнього бізнесу.
Їх цікавить лише одне – щоб Укравтодор очолювала людина, яка б працювала за їх правилами гри, як це було раніше", - констатує Кубраков.