Як відомо, в Україні 6 лютого запустили е-сервіс державних послуг "Дія". Це мобільний додаток має цифрові документи людини, які є аналогом паперових. Але, мабуть, не всі громадяни про це знають. Зокрема, працівники популярного супермаркета АТБ поняття не мають, що таке е-паспорт. Одна з покупців розмістила свою скаргу на сайті Otzyv.ua.
Так, за словами українки, адміністратор і касири в АТБ не прийняли її електронний паспорт, оскільки не знають про мобільний додаток "Дія".
"В цьому магазині ні касир ні адміністратор не знають про те, що Е-паспорт у Дії є цифровим аналогом паперових документів,згідно Постанови КМУ та діє з 15.04.20", - поділилася вона.
Потім адміністратор супермаркету почав стверджувати, що їм ніякої постанови не приходило.
"Касири не "понімають в тих ваших телехвонах", а переляканий адміністратор стверджує, шо "не приходила така постанова"
А повинна бл*ха приходити?", - обурилася покупниця.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що "Ревізор" перевірив популярний супермаркет "Ашан" в Києві.
Як повідомляв портал "Знай.ua", українці обурені імпортним товаром на полицях супермаркетів.
Також "Знай.ua" писав, що у Києві деякі супермаркети порушили умови карантину.