/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcadd84a60e8ac352567328d47ab355f4.jpg)
Українська сім'я виготовляє незвичні смаки меду та смаколиків: захоплива історія
Про те, як українській сім'ї вдалося започаткувати бізнес "Конюшина", який виготовляє незвичні смаки меду – в ефірі 24 каналу розповів власник бренду Олексій Конюш.
Як сім'я вирішила започаткувати бізнес.
Олексій та Анастасія Конюші жили у Луганську.
Одразу після початку війни на Донбасі пара вирішила на кілька місяців поїхати на мирну територію.
Думали, що все швидко мине і вони повернуться.
Однак цього не сталось.
Олексій та Анастасія Конюші / Фото theukrainians.
Деякі вулики Олексія у Луганську вщент побили снаряди.
Ті, які вціліли – відправили на мирну територію.
Врятувати вдалось 30 сімей бджіл.
Пара переїхала у село Стовбина Долина, що на Полтавщині.
Там люди їх зустріли радо та намагались завжди допомагати.
Згодом у пари народилась донечка.
Анастасія Конюш з донечкою / Фото theukrainians.
Коли Олексій та Анастасія Конюші зрозуміли, що хочуть започаткувати бізнес – переїхали ближче до Києва.
Однак чоловік запевнив, що пасічником він є з дитинства.
Шлях розпочався з самого народження, я народився у сім'ї бджолярів.
Батьки в 16 років мені подарували пасіку, у якій було 20 сімей.
Відтоді можна офіційно вважати мене пасічником.
Вбирав знання і любов до бджоли з самого народження,.
– сказав Олексій Конюш.
Бджолярство під час пандемії.
Олексій конюш зазначив, що важкі моменти у роботі з бджолами є завжди.
До прикладу, такі:.
різка зміна клімату;.
насиченість агрохімії у повітрі;.
масова загибель бджіл на території України.
"Це найбільша проблема у пасічників і взагалі в цій сфері", – розповів Конюш.
Сім'я започаткувала бренд "Конюшина" / Фото theukrainians.
Під час пандемії COVID-19, за словами пари, вони просто змінили платформу для продажів.
"Формат дії людей змінився.
Якщо раніше в нас стаціонарні точки продавали мед, кав'ярні, то зараз це все закрито і люди перейшли в онлайн.
В принципі, онлайн-режим частково закрив ті прорахунки, які стались під час пандемії.
Онлайн – зараз топ", – поділився чоловік.
Виробництво оригінальних смаків меду.
Сім'я виготовляє незвичні смаки меду.
До прикладу:.
кокос і мигдаль;.
шоколад і фундук;.
полуниця і ваніль;.
лимон та імбир;.
вишня та перець чилі.
Найбільше покупців дивує "крем-мед".
Його виготовляють у спеціальному обладнанні.
Крем-мед бренду "Конюшина" / Фото theukrainians.
"Класичний мед завантажується в спеціальну посудину, де протягом кількох діб вимішується до кремової консистенції.
Потім туди добавляються ягоди та спеції і ще раз вимішується", – пояснив Конюш.
Смаки розробляли самостійно у сімейному колі різними дегустаціями та методами.
Пізніше вже підключили технологів,.
– розповів підприємець.
Він додав, що не завжди виходить зробити оригінальний смак.
"До прикладу, ми завжди хочемо "всунути" всюди м'яту.
Хочемо, щоб з'явився м'ятний смак.
Як би не пробували – завжди виходить надто сильна сухість – м'ята з медом "не дружить", – сказав Конюш.
Секрет вдалого бізнесу від сім'ї Конюшів.
За словами Олексія Конюша, найбільша мудрість – "немає нічого неможливого".
Як ствердив чоловік, все, чого дуже сильно хоче людина – цього можна досягнути.
Сімейний бізнес Олексія та Анастасії Конюшів / Фото theukrainians.
"Не зупинятися, рухатися лише вперед – це я хочу побажати всьому малому і середньому бізнесу нашої країни", – зазначив Олексій Конюш.
Він також поділився, що старається ніколи не опускати руки.
Якщо є важкі моменти – йде на пасіку до бджіл.
Секрети вдалого бізнесу від власника бренду "Конюшина": відео.

