Наталя Гуменюк випустить проєкт про пандемію COVID-19 з рекомендаціями щодо редакційних стратегій
Наталя Гуменюк випустить проєкт про пандемію COVID-19 з рекомендаціями щодо редакційних стратегій

Наталя Гуменюк випустить проєкт про пандемію COVID-19 з рекомендаціями щодо редакційних стратегій

Наталя Гуменюк випустить проєкт про пандемію COVID-19 з рекомендаціями щодо редакційних стратегій - Фото 1

Нова інституція «Лабораторія журналістики суспільного інтересу» запускає пілотний мультимедійний дослідницький проєкт «Пандемія й медіа: як страх перетворити у солідарність».

Керівниця пілоту – Наталя Гуменюк, колишня голова ГО «Громадське телебачення».

Про новий проєкт пані Гуменюк написала на своїй сторінці в Facebook 6 травня та підтвердила інформацію особисто «Детектору медіа».

«Ми поставили собі завдання з користю провести карантин і знайти відповіді, які допоможуть багатьом медійникам відчути і краще зрозуміти аудиторію, допомогти їй емоційно подолати кризу, і перевірити гіпотези», – повідомила вона.

Міждисциплінарну «Лабораторію журналістики суспільного інтересу» українські та британські журналісти й соціологи створили у квітні 2020 року.

Її засновниця та керівниця – Наталя Гуменюк, співавторка – колишня головна редакторка hromadske, нині менеджерка Суспільного Ангеліна Карякіна.

«Лабораторія» робить пілотний проєкт про пандемію за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та в партнерстві з Львівським медіафорумом, Харківським інститутом соціальних досліджень та проєктом Arena Лондонської школи економіки, співдиректором якої є Пітер Померанцев.

У рамках проєкту «Пандемія й медіа: як страх перетворити у солідарність» команда на засадах конструктивної журналістики створила п’ять коротких відео-історій про карантин, уведений через загрозу поширення коронавірусної хвороби.

Ці матеріали вийшли на цифрових платформах Суспільного мовлення (сайті та соцмережах), а також в ефірі марафону «На карантині» телеканалу «UA:Перший».

Соціологи з Харківського інституту соціальних досліджень проаналізують реакцію аудиторії з різних куточків України на ці відео на основі методології, до виробництва якої долучилися експерти дослідницької програми Arena.

Команда «Лабораторії» разом з Львівським медіафорумом на базі цих результатів підготує рекомендації до вибудовування редакційних політик і стратегій для конструктивної дискусії в часи поляризації в умовах кризи.

Результати і дата-сет проєкту пані Гуменюк пообіцяла оприлюднити на порталі Media.

Online та сайті «Лабораторії».

Дату презентації повного дослідження, рекомендацій і напрацювань вона повідомить наступного тижня.

«Лабораторія журналістики суспільного інтересу» об’єднує соціологів, медіадослідників та журналістів у продакшн, який вироблятиме тестовий контент на складні теми (пандемія, реформи тощо) та розроблятиме редакційні стратегії.

Про «Лабораторію журналістики суспільного інтересу» читайте незабаром у бліц-інтерв’ю Наталі Гуменюк «Детектору медіа».

На той момент, з грудня 2019 року, пані Гуменюк уже не була головою ГО, а виконувала обов'язки заступниці головного редактора з партнерств і керувала проєктом hromadske international.

2 березня Ангеліна Карякіна приєдналася до команди Суспільного мовника як координатор єдиного конвергентного ньюзруму.

Зокрема, вона стала керівницею проєкту «На карантині».

На диджитал-платформі Суспільного вийшло кілька статей Наталі Гуменюк.

Теги за темою
Коронавірус Новини Виробництво
Джерело матеріала
loader
loader