З 1 квітня це число збільшилося на 100 мільйонів, повідомляє Markets Insider.
Zoom став особливо популярним з моменту початку пандемії коронавірусу цього року.
Так, ще до спалаху смертельного захворювання кількість користувачів сервісом онлайн-зв’язку становило 10 мільйонів осіб у день, про що свідчать дані за грудень 2019 року.
Через пандемію низка компаній змушені були перевести своїх працівників на віддалений режим роботи.
Тому Zoom став програмою, яка дає змогу поспілкуватися з колегами, родичами та друзями.
Упродовж року ціна акцій компанії зросла майже на 150%, а кількість користувачів – майже на 3000%.
Динаміка цін на акції Zoom / Markets Insider.
Що таке Zoom: більше про програму Це сервіс для проведення відеоконференцій.
Для того, щоб організувати онлайн-зустріч у Zoom, потрібно створити обліковий запис.
Безкоштовна версія програми дає змогу спілкуватися за допомогою сервісу лише 40 хвилин.
Однак компанія прибрала це обмеження на період карантину.
Попри значну популярність, компанія зіткнулася з проблемами, пов’язаними з безпекою сервісу.
Виявилося, що до відеодзвінків могли отримати доступ сторонні особи.
Про відмінності карантину від самоізоляції / Інфографіка 24 каналу.