ins{.
Креативне агентство Activista з Лос-Анджелеса переробила обкладинки класичних альбомів гуртів The Beatles, Queen, KISS і AC/DC, щоб нагадати про одне з правил під час пандемії коронавіруса - дотримання дистанції.
Свої роботи вони опублікували на сайті 6 Feet Covers (Обкладинки на відстані 6 футів).
"Ми помітили, що ніхто не дотримується дистанції.
У Лос-Анджелесі величезні черги в супермаркети, але ніхто не дотримується нових правил.
Тому ми подумали, що поп-культура допомогла б донести цю ідею і зробити це в цікавому ключі.
Нам потрібні наші таланти, навички та досвід, щоб перемогти коронавірус і його наслідки.
Це не тренд, а обов'язок", - розповів виданню Ad.
Age один із засновників агенства Пако Конде.
Зараз Activista ведуть переговори з благодійними організаціями, щоб запустити повноцінну соціальну кампанію.
ins{.
ins{.
ins{.
ins{.
Додамо, музиканти також нагадують про правила під час епідемії.
Раніше група Foals в кліпі Wash Off показала, як правильно мити руки для профілактики коронавіруса.
Крім того, дует Balaklava Blues представив кліп Hand in hand про миття рук під час карантину.