У ПриватБанку повідомили, як вплинув карантин на перехід клієнтів в онлайн
У ПриватБанку повідомили, як вплинув карантин на перехід клієнтів в онлайн

У ПриватБанку повідомили, як вплинув карантин на перехід клієнтів в онлайн

З початку "карантинного" тижня у Приват.

Банку зафіксували зростання кількості сеансів на сайті та у мобільному додатку банку на 27%.Водночас, в середньому кількість відвідин відділень банку скоротилася на 54%, інформує пресслужба Приват.

Вони стосуватимуться як громадян, так і малого, середнього та великого бізнесу.

Нацбанк та банківська система продовжують працювати у звичайному режимі.

Щоправда, громадянам за можливості рекомендують користуватися послугами банків дистанційно, повідомили в Нацбанку.

Краще використовувати безготівкові розрахунки.

Послуги можна оплачувати через спеціальні мобільні додатки.

Джерело матеріала
loader
loader