Як перемогти в конкуренції навіть з найбільш розкрученими зірками, які зараз запускають свої бренди – розповіла засновниця бренду RUD_brand в інтерв'ю виданню "Сегодня.
Шлях дизайнерки починався в команді Сєдокової.
"Я побачила пост в інстаграмі Сєдокової про те, що вона шукає дизайнера і запускає свою марку одягу.
Я вирішила ризикнути і спробувати: відправила їй пару ескізів.
Через кілька днів вона відповіла, що їй сподобалися мої ідеї, дала мені ще одне завдання, потім вже в одному з київських кафе ми зустрілися, поговорили і намітили подальший план роботи", – розповіла Юлія.
Вона розповіла, що практично вся робота велася онлайн, адже тоді Анна жила на дві країни (співачк тоді жила в США).
Тому все було заточене під американську стилістику, яка на той час була популярною: речі оверсайз, неонові кольори, спортивний шик були в новинку.
Як з’явилася ідея відкрити власний бізнес.
Юлія Рудницька закінчила співпрацю з Сєдоковою через декрет.
Це більшою мірою і стало відправною точкою для початку власного бізнесу.
Дизайнерка Юлія Рудницька / Фото "Сегодня".
"Минуло два місяці після пологів і я зрозуміла, що не можу без руху, мені потрібні мої тканини, викрійки.
Мій чоловік і бабусі з дідусями допомогли.
Тоді ж я вирішила повернутися до модного бізнесу і ризикнула, створивши невелику колекцію.
У моїх друзів була крамничка в одному з торгових центрів, ось я і віддала речі їм на реалізацію.
Паралельно запустила і сторінку в інстаграмі", – розповіла дизайнерка.
Скільки коштів Юлія вклала в запуск бренду?.
За словами Юлії Рудницької, 500 євро – це були всі її особисті заощадження.
Половину витратила на тканини, а половину на саме виготовлення, в результаті вона відшила близько 10 речей в декількох розмірах.
Скільки зараз людей у вашій команді?.
"П'ятеро людей, на аутсорс я працюю з двома невеликими виробництвами, які шиють нам уже партії.
Вони надсилають мені і зразки, ми вносимо корективи і тоді вже тиражуємо.
У нас також є в'язальний цех.
Надалі, до речі, планую перейти до виготовлення сумок", – поділилася дизайнерка.
Які тканини обирає дизайнерка.
Юлія розповіла, що намагається замовляти матеріали, що відповідають світовим стандартам, – з Італії, Туреччини, Німеччини.
З українськими тканинами складніше, мовляв, їх виробляють більше господарського призначення.
"Закордонні тканини – одна з причин, чому дизайнерський одяг дорогий.
Гарна річ повинна бути якісною, і вона просто не може коштувати дешево.
Візьмемо, наприклад, нитки.
Можна купити німецькі, дорогі, а можна дешеві – китайські, і це дуже вплине на кінцевий продукт і на його вартість", – сказала Юлія.
Що обирають клієнти.
За словами дизайнерки, українські дівчата поділяються на два типи: є ті, хто не стежить за модою, їм важливий комфорт, щоб було тепло і довго носилося, а є й дівчата, які намагаються слідувати трендам.
"В Україні теж поки не всі сприймають ідеї скандинавського стилю і тренд на мінімалізм, хоча позитивний навчальний вплив блогерів, звичайно ж, відчувається.
Поки покупниці не поясниш, як це носити, де обіграти, як застебнути, як зачепити – вони навіть не візьмуть приміряти, всі хочуть звичну форму", – додала дизайнерка.
Які характерні особливості бренду RUD_brand? Бренд Юлії Рудницької має зрозумілі і лаконічні форми, стримані кольори, але з певними фішками: складками, защипами, манжетами тощо.
На що краще кидати сили – оффлайн продаж чи розкручування бренду через соцмережі? "Я почала свій шлях одночасно з просуванням і там і там.
І зараз прибуток надходить 50 на 50 від цих напрямків.
З мого досвіду, навіть в епоху діджиталізації не потрібно забувати про оффлайн.
Людині важливо завжди прийти, помацати, зрозуміти, що за тканина, поміряти, за фото ж всіх нюансів не зрозуміти", – сказала Юлія.
Окрім того, в інстаграмі дівчата, що демонструють модель одягу, можуть мати зовсім іншу статуру, ніж покупниця.
Тому все повинно йти паралельно.
"Я замовляю рекламу в інстаграм, але і "сарафанне радіо" ніхто не відміняв.
Лояльний клієнт скаже своїй подрузі, і так чутка піде далі.
Тому я намагаюся з кожним спілкуватися, приділяти час", – додала дизайнерка.
Зауважимо, що бренд RUD_brand, як і більшість світових брендів, намагається слідувати екологічності.
Вони закупили спеціальні біорозкладні пакети та завжди працюють тільки з екошкірою.
Як дизайнерка встигає розвивати бізнес і виховувати сина.
"Мій чоловік працює вдома і може приділяти час дитині.
Допомагає і те, що коли я налаштувала процес роботи, то можу один робочий день і пропустити.
Я вчуся розмежовувати сфери свого життя, і коли приходжу додому, не займатися роботою, хоча і не завжди так буває", – розповіла Юлія.
І додала, що вдома чекає усміхнений син і всі робочі негаразди якось забуваються.
"Більшість психологів стверджують, що дуже важливо жити сьогоднішнім днем, не заглядаючи в майбутнє, та й в минулому особливо не копатися – ось і я намагаюся дотримуватися цих порад", – підсумувала дизайнерка.