У Кропивницькому відбулася акція за збереження регіонального контенту на Суспільному
У Кропивницькому відбулася акція за збереження регіонального контенту на Суспільному

У Кропивницькому відбулася акція за збереження регіонального контенту на Суспільному

У Кропивницькому відбулася акція за збереження регіонального контенту на Суспільному - Фото 1

У протесті взяли участь журналісти, громадські діячі, депутати, атовці, представники профспілок і працівники Суспільного, повідомляє інформаційний портал «Гречка».

Організатори акції заявили, що дії керівництва НСТУ в результаті можуть призвести до повної ліквідації місцевого телебачення і радіо.

Вони зазначили, що у планах обмежити виробництво власного контенту у філії до години на добу для телебачення і півтори години для радіо.

У філії закриють ранкове шоу, натомість запустять міжрегіональний формат ранкового шоу.

За словами журналістки, очільниці комітету порятунку Суспільного в регіоні Олени Горобець, київське керівництво запевняє, що наразі не мовиться про скорочення, але є підстави недовіряти цьому.

Учасники акції виступили за роботу регіонального суспільного мовника і збереження регіонального контенту.

На акцію принесли зів'ялі квіти, як символ можливого занепаду регіонального мовника.

Напередодні, 25 лютого, у Кропивницькій філії Суспільного відбулись збори колективу.

Темою обговорення стали зміни у філіях, що мають відбутися впродовж 2020 року, про це повідомляє сайт «UA: Кропивницький».

Продюсерка та менеджер філії поінформували колег про заходи, що передбачає нова концепція регіонального мовлення НСТУ, контент та основні зміни у роботі.

«Зустрічі з колективом у нашій філії є системними.

Саме на них ми проговорюємо робочі питання та інформуємо колектив про зміни.

Сьогодні говорили про роботу діджитал-команди, участь у спільних проєктах Суспільного.

Крім власного виробництва «самі для себе», ми будемо залучені до виробництва спільних проєктів, наприклад, ранкового шоу», – сказала продюсерка «UA: Кропивницький» Олена Кваша.

Менеджер «UA: Кропивницький» Костянтин Карпов розповів колективу про збільшення фонду оплати праці філії на 35% і розʼяснив механізми нарахування премій та транспортного забезпечення журналістів.

Учасники акції виступали за розвиток регіонального мовлення по всій Україні тавимагали не зменшувати регіональне мовлення на Суспільному до 1 години на добу, а навпаки збільшувати.

До всеукраїнської акції 25 лютого мав приєднатися Кропивницький, але там перенесли захід через втрату місцевого діяча.

До складу НСТУ входить 24 філії, включно з каналом «UA: Крим».

У грудні 2019 року у НСТУ розробили Концепцію регіонального мовлення ПАТ «НСТУ» на 2020 – 2021 роки.

Згідно з концепцією, із вересня 2020 року філії НСТУ вироблятимуть 1 годину власного контенту і 2,5 години – міжрегіонального, заради якого філії об'єднуватимуть зусилля.

Частина проєктів на регіональних телеканалах буде виходити від сторонніх виробників.

Решта контенту буде загальноукраїнського масштабу.

Ранкову програму у кожній філії планують закрити, натомість хочуть виробляти одне велике ранкове шоу для всіх регіонів.

Всі філії долучатимуться до його виробництва.

Також у філій Суспільного заберуть три ранкові та один денний випуски новин (попередньо відомо, що залишиться о 17:00, 19:00 і 20:30) та посилять вечірні слоти (щобудня з 19:00 до 20:00 виходитимуть новини і відразу після цього токшоу).

Нова радійна концепція передбачає в ефірі «Українського радіо» два відрізки регіонального радіо о 12:10 і 17:10 тривалістю 1 година 40 хвилин сумарно, але лише в будні.

У вихідні регіони мовчатимуть.

Було і поки є у будні 4 відрізки тривалістю 3 години 10 хвилин на добу, у вихідні 3 відрізки.

У подальшому планують збільшити кількість контенту про регіони на «Українському радіо», до виробництва якого залучатимуть регіональних журналістів та експертів.

Менеджери НСТУ зазначають, що кількість регіонального мовлення на Суспільному не зменшиться, а зросте.

Генпродюсерка регіонального мовлення Марія Фрей пояснила, що на регіональному телебаченні на сьогодні є 3 години 10 хвилин контенту власного виробництва, а з впровадженням концепції щоденно в ефірі буде 4 години регіонального контенту, включно із міжрегіональними проєктами і тими, які вироблятимуть на аутсорсі.

У січні із Центральної дирекції НСТУ у філії направили новий штатний розпис, у якому зазначено на 44% менше штатних одиниць, ніж сьогодні працює у регіонах (зараз у 23 філіях працюють 1 950 осіб).

Працівників НСТУ станом на 25 лютого не повідомили про скорочення.

Теги за темою
Протест
Джерело матеріала
loader
loader