У Goldman Sachs вважають, що інвесторам потрібно й далі вкладати кошти в купівлю акцій техкомпаній, пише Market Watch.
За даними Fact.
Set, упродовж останнього року цінні папери IT-фірм зросли в ціні на 47,8%.
Співвідношення ціни та заробітку в технічній групі знаходиться на рівні 22%, що, за словами аналітиків, нижче за попередні прогнози (31%).
Також у Goldman Sachs стверджують, що одним із ключових наслідків такого технологічного буму в період із кінця 1990-х років до початку 2000-х років є низька ефективність IT-брендів.
Особливо це стало відчутно в наступні п’ять років після економічної кризи 2000 року.
Експерти Goldman Sachs спростували нещодавні розмови про те, що стрімкий ріст ціни акцій був сконцентрований лише в декількох компаніях.
На п’ятірку цінних паперів зі сфери IT припадає 12% тривалої тримісячної дивідендної віддачі.
Зараз цей коефіцієнт нижчий, ніж у попередні періоди різкого росту вартості цінних паперів, враховуючи не лише 2001 рік, але й 2012, 1996 та 1991 роки.
Зважаючи на перераховані дані, Goldman Sachs радить своїм клієнтам і далі поповнювати свої портфелі акціями техкомпаній.
Аналітики рекомендують "піддатися або скромному середовищу економічного зростання (інвестиції в акції фірм, що розробляють програмне забезпечення) або подальшому циклічному рикошету (вкладати кошти в підприємства, що виробляють техобладнання)".
Окрім того, експерти стверджують, що IT-сектор є хорошим фундаментом для інвесторів.
У Goldman Sachs надають перевагу компаніям із категорії "Програмного забезпечення та послуг".
Експерти пропонують 16 найменувань у межах цієї категорії, які, на їхню думку, забезпечать "високий і стабільний ріст продажів, а також торгують акціями за розумною ціною" (Див.
Перелік компаній, акції яких, за прогнозами аналітиків, будуть вигідні в 2020 році / Market Watch.
Що таке бульбашка доткомів Це "економічна бульбашка", що існувала з 1995 року по 2001 рік.
Феномен утворився в результаті стрімкого росту акцій американських інтернет-компаній.
Це спричинило справжній бум у техіндустрії: почали з’являтися нові інтернет-фірми, старі підприємства переорієнтовувалися на онлайн-бізнес.
Насправді ці масштабні зміни виявилися неефективними.
Великі суми коштів, вкладені в розвиток нових напрямів діяльності, були витрачені марно, що призвело до хвилі банкрутств і різкого зниження індексу NASDAQ.