/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F570701069e80d4e9eb2c43abef18530c.jpg)
У Києва просять 700 мільйонів за цех "Більшовика", який треба знести для добудови Шулявського мосту
Фонд держмайна оцінює вартість п’ятого цеху Першого київського машинобудівного заводу у майже 700 мільйонів гривень.
Київська міська державна адміністрація повинна викупити цю нерухомість, щоб добудувати Шулявський шляхопровід.
Про це заявив перший заступник Київського міського голови Микола Поворозник в інтерв’ю Економічній правді.
"Розвалити аварійну будівлю (заводський цех.
— ЕП), зробити там благоустрій, побудувати один заїзд — це робиться достатньо швидко.
Це якщо нам вдасться домовитися з Фондом державного майна щодо п'ятого цеху заводу "Більшовик", – заявив Поворозник.
За його словами, Фонд держмайна просить за цех майже 700 мільйонів гривень.
"На нашу думку, це дуже завищена цифра.
Ми не хочемо нічого задарма, і в той же час не хочемо ні за що переплачувати.
Технічний стан і вартість будівлі має оцінити експерт", – сказав Поворозник.
"Ми бачимо спробу оцінити цей об'єкт захмарними цифрами з урахуванням укладених орендних договорів з компаніями, що торгують в цеху секонд-хендом.
Тобто з урахуванням потенційно недоотриманого прибутку від оренди майна", – додав він.
Водночас Поворозник запевнив, що в кошторисну вартість розв’язки ця сума не входить.
"Київська міська рада вже вирішила викупити це приміщення для громадських потреб за реальну ціну.
Майже 700 млн — завищена сума, враховуючи, що земля під об'єктом належить громаді", – заявив перший заступник голови КМДА.
"Передостанні перемовини давали оптимізм.
Останні розмови — надія є, але вона стає трошечки туманною.
За такі цифри купувати приміщення цеху, що розвалюється, для мене абсурдно.
Але ми в процесі переговорів", – запевнив чиновник.
Також Поворозник розповів про готовність метро на Виноградар, зростання вартості реконструкції Шулявського шляхопроводу, метро на Троєщину та можливість запуску трамтрейну.
Детальніше читайте в інтерв’ю: Перший заступник Кличка: Про Шулявку, метро на Виноградар та Подільський міст.

