/https%3A%2F%2Fimg.tsn.ua%2Fcached%2F1575019658%2Ftsn-87394d020f46df1bdfb04b5785c6f4e0%2Fthumbs%2F550xX%2F05%2Fa1%2F3b9e95918b808bbf57aa9d402284a105.jpeg)
Водії спілкуються з "Укравтодором" через мобільний додаток. Що найчастіше повідомляють
За півтора місяця "Укравтодор" отримав понад 54 тисячі звернень щодо автомобільних аварій, дорожні роботи і погіршення погоди завдяки співпраці з навігаційним додатком Waze.
Про це 3 лютого повідомила пресслужба "Укравтодору".
Відомство передає, що завдяки дорожньо-навігаційному застосунку від 10 грудня 2019 року отримало:.
понад 26,6 тисяч повідомлень про вибоїни на дорозі,.
понад 13,3 тисячі звернень щодо дорожніх робіт, перекриття руху, перешкод, вимкнених чи зламаних світлофорів, а також відсутності дорожніх знаків,.
понад 11,5 тисячі повідомлень щодо аварій,.
понад 3,6 тисячі звернень щодо погіршення погодних умов,.
964 звернення щодо різних інших sos-ситуацій.
У повідомленні також зазначається, що у найближчому майбутньому "Укравтодор" планує запустити єдиної систему моніторингу й управління дорожнім рухом.
"У найближчих планах – впровадження єдиної системи моніторингу й управління дорожнім рухом" - цитує пресслужба слова глави "Укравтодору" Олександра Кубракова.
Також повідомляється, що Waze передає "Укравтодору" відомості від водіїв з точними GPS-координатами, а також з фотографіями та коментарями.
Раніше водіям нагадали, що робити у разі складнощів з посвідченням у смартфоні.
Автомобілістам розповіли, як діяти у разі вимоги поліції показати оригінальні документи.

