/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F43889d4f17024bd28c627e88cbc869c6.jpg)
Штучному інтелекту в Дії можна буде поскаржитися на держслужбовців
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F43889d4f17024bd28c627e88cbc869c6.jpg)
У мобільному застосунку Дія незабаром з’явиться віртуальний помічник на основі штучного інтелекту, який вислуховуватиме скарги на роботу державних установ.
«У Дії буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою», — повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
З помічником можна буде спілкуватися голосом. Він вислухає скаргу та визначить, яке міністерство відповідає за звернення, і перенаправлятиме скаргу туди, уточнив Федоров на презентації AI Center of Excellence, повідомляє Інтерфакс-Україна.
У Дії зараз уже працює ШІ-чатбот «Наталка», який допомагає партнерам, котрі хочуть інтегрувати сервіси.
«Ми поставили перед собою мету — до 2030 року ввійти у трійку країн світу за рівнем інтеграції та провадження ШІ-рішень», — додав міністр.
- #Дія
- #Штучний інтелект
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
