/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F216%2F179d961e5dcbd3ebd206d64e1a8130d4.jpg)
Coca-Cola оновила свою культову різдвяну рекламу за допомогою ШІ
Компанія Coca-Cola використовувала штучний інтелект, щоб оновити свою культову різдвяну рекламу. Однак тепер фірмовий відеоряд отримав багато негативних відгуків.
Новий 15-секундний ролик відсилає до знаменитої реклами «Свято до нас приходить» (Holidays are Coming) 1995 року. Червоні вантажівки їдуть засніженою дорогою, щоб доставити пляшки з газуванням мешканцям містечка.
Зазначається, що в оригінальній версії використовувалися три справжні вантажівки завдовжки 12 метрів, які були прикрашені 30 тис. лампочками та справжні актори.
У той час, як у новій рекламі жодного з кадрів не було знято наживо, ролик був розроблений виключно з використанням штучного інтелекту.
Coca-Cola пояснила, що цей підхід став «ефективним» способом економії часу та ресурсів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F216%2F179d961e5dcbd3ebd206d64e1a8130d4.jpg)
Однак на YouTube нова версія викликала суперечки: кількість дизлайків утричі перевищила лайки, а в коментарях користувачі називають ролик "бездушним".
Глядачі також зауважили, що колеса вантажівок під час руху не крутяться, а їхні пропорції спотворені. Люди в ролику виглядають недостатньо природно, а самого Санту в кадрі взагалі не показали, обмежившись зображенням його руки.
