«Я почав вести блог, щоб потрапити в музичну сферу»: як TUMAZAR став зіркою TikTok. Інтерв’ю
«Я почав вести блог, щоб потрапити в музичну сферу»: як TUMAZAR став зіркою TikTok. Інтерв’ю

«Я почав вести блог, щоб потрапити в музичну сферу»: як TUMAZAR став зіркою TikTok. Інтерв’ю

TUMAZAR – український музикант, який став популярним завдяки відео у TikTok. Сьогодні його ролики набирають мільйони переглядів. А почалося все з випадкового відео про його вітчима. Як йому вдалося створити успішний блог та що він радить початківцям – читайте нижче.

TUMAZAR поділився секретами успіху в TikTokTUMAZAR поділився секретами успіху в TikTok. Колаж: MC.today

Інфлюенсер створює контент, який допомагає мільйонам людей вивчати нові слова та фрази англійською у розважальній формі. Як же TUMAZAR (справжнє ім’я – Назар Туманік) підкорив соцмережі, чому обрав саме цю нішу, як знаходить баланс між веденням блогу та створенням музики й де бере мотивацію – він розповів в інтерв’ю для MC.today.

«Все почалося з випадкового відео в TikTok»

TUMAZAR

TUMAZAR. Фото: надане detali agency

Свій шлях інфлюенсера я почав з випадкового відео в TikTok, де розповів про свого вітчима і його прикольний акцент. Людям було цікаво, що саме він говорить, і це викликало інтерес у підписників. 

Тоді я усвідомив, що це дуже класна тема для блогу. Я почав створювати більше відео, розбирати англійські пісні й люди почали підписуватися. Так я зрозумів, що це мій шлях. 

Чому обрав цю нішу? Все досить просто – англійська мова завжди мала попит і після повномасштабного вторгнення стане ще популярнішою. До того ж я її обожнюю – вивчаю з самого дитинства і просто кайфую від англійської та інших мов.

@tumazarchik #цікаваанглійська ♬ original sound – Тумазарчик

Зараз багато людей пишуть мені слова вдячності за те, що я своїм контентом їх розважаю та допомагаю вивчати англійську мову. З хімією мені б не вдалося такого досягти, адже вона потрібна лише невеликій кількості людей у вузьких галузях.

«У веденні блогу я стикнувся з двома найбільшими викликами»

Як і кожен блогер, який веде TikTok, я стикався з викликами у цій сфері. Ось що мене найбільше зачепило:

  • «Емоційні гойдалки» платформи TikTok. Наприклад, якщо відео «залітає» – я розумію, що все супер, а якщо ні – думаю, що все погано. Це моє особисте когнітивне викривлення в голові, над яким я працюю. Тут важливо не оцінювати себе через кількість переглядів, а змінювати фокус на любов до своєї справи
  • Ефект плато, коли не відбувається стрімкого росту та немає постійної дофамінової мотивації. Це період, коли ти вже маєш свою сталу аудиторію – люди підписуються і відписуються, немає постійного зростання, яке відбувається після першого успішного ролика. Цей етап треба визнати, зрозуміти, полюбити та бути за нього вдячним. Просто продовжуйте створювати контент для своєї аудиторії. 

«Чи хотів я колись “закинути” блог? Мізками – ні, а емоційно – так»

TUMAZAR

TUMAZAR. Фото: надане detali agency

У мене часто трапляються емоційні вигорання, коли немає наснаги та бажання працювати. У такі моменти просто відчувається втома, але я ніколи не хотів покинути те, що роблю.

Я не приймаю сумбурних емоційних рішень. Якщо колись відчую, що блогінг більше не приносить мені радості і я досягнув у ньому всього, тоді, можливо, припиню цю діяльність, але точно не зараз.

Читайте також: Замість роботи в ІТ пішов до школи: історія вчителя, чиї відео в TikTok набирають мільйони переглядів

«Блог мене мотивує жити яскравіше»

Натхнення для блогу я беру зі свого життя. Коли у мене хороший настрій і наповнений день, то нові ідеї для TikTok з’являються самі по собі. Наприклад, я можу зняти відео про смачний сніданок, який я зʼїв зранку, або розповісти про крутий фільм, або як я сходив на якийсь захід, або що я зробив неправильно. Про це все я можу розказати англійською, але цікавими та прикольними виразами. 

Блог мене справді мотивує жити яскравіше. Це працює і навпаки – яскраве життя сприяє розвитку мого блогу. А в майбутньому я хочу поїхати подорожувати, розмовляти англійською і вчити людей цій мові. Це і є той «хліб для мозку», який допомагає мені генерувати цікаві ідеї.

«Я також веду “китайський TikTok”, там платять за перегляди»

Я роблю відео і для Douyin – це такий собі «китайський TikTok». Ця платформа платить за перегляди, а ще – там більша залученість аудиторії. Наприклад, мої відео можуть подивитися 10-15 мільйонів людей. 

Так виглядає платформа Douyin

Так виглядає платформа Douyin. Фото: Fashionchinaagency

Якщо в українському TikToк я популяризую англійську мову більше через навчальний контент, то у Douyin зосереджуюсь лише на розважальних відео – розповідаю про своє життя, роблю помилки у вимові слів тощо. Китайців це дуже веселить. 

У них абсолютно свій світ, свої жарти та приколи, які я не розумію в жодному відео в рекомендаціях. І я навіть нічого з цього не можу повторити, бо просто не розумію їхнього гумору. Тому я придумав свій формат, і китайцям це сподобалось – вони дивляться відео до кінця. 

Як просувати свій блог у TikTok: поради від TUMAZAR

Вважаю, що найбільш правильна стратегія для TikTok – це створювати максимально креативні відео, шукати оригінальні ідеї, щоб люди отримали задоволення від того, що робить інфлюенсер. Вас полюблять за щирість, відкриту душу та ідеї, які ви несете. 

Зараз світом панує креатив, новітність, свіжість та гумор. Якщо робити контент цікавим і щирим, алгоритми самі допоможуть потрапити в рекомендації. Я зосереджую свою увагу на створенні саме таких відео, оскільки різні штучні методи, як-от розіграші чи купівля підписників, не приносять активної аудиторії блогу, а навпаки – знижують активність. 

@tumazarchik♬ original sound – Тумазарчик

Можна також працювати з коментарями, реагувати на них, щоб глядач не просто подивився відео, а ще й був залучений у контекст. Коли глядач хоче залишити коментар, якось прокомунікувати з блогером – це найкраще відео. Адже поки глядач пише коментар, він додивляється відео до кінця і це круто. 

Як «вирости» в TikTok? Для цього потрібно слідкувати за його трендами та бути чесним, працьовитим і не засмучуватись, якщо ваше відео поки що не залетіло в рекомендації. 

Я всім кажу одне: «Якщо щось залетіло, значить ви все зробили правильно і це побачать мільйони. Якщо нічого не залетіло, можливо, ви щось зробили не так. Але сильно не переймайтеся, бо вашу невдачу не побачать, а от за вашим успіхом будуть спостерігати абсолютно всі». 

Зараз у TikTok працюють як довгі відео, які можуть тривати до 60 хвилин, так і короткі ролики на 15 секунд, а ще – різні формати: горизонтальні й вертикальні. Все працює на свого глядача – головне, щоб контент був якісний і цікавий для вашої аудиторії. 

У наступних оновленнях TikTok буде більше просувати корисний контент. Тож, якщо ви чомусь навчаєте у блозі (популяризуєте певну науку чи правильні світогляди) та робите це цікаво, то ваші відео, швидше всього, будуть потрапляти в рекомендації TikTok.

Помилки, які найчастіше допускають блогери-початківці:

  • Чи не найбільша помилка – що люди «закидають» ведення блогу. Багато початківців зупиняються після кількох невдалих спроб. Але тут важливо продовжувати викладати відео, доки щось «не зайде» людям. Потім це принесе мотивацію рухатися далі.
  • Якщо говорити про технічні моменти – це може бути «затягнутий» початок відео. Важливо робити все швидко, цікаво та не повторювати кілька разів одне й те саме. Також треба правильно підбирати назву відео, музику тощо. 

Уникнути цих помилок можна з досвідом. Адже в процесі роботи ти розумієш, що спрацювало, а що – ні: десь відео не зайшло через довгий початок, десь – ролик «просів» всередині. З часом це все відчувається на рівні емоцій.

На мою думку, кожен інфлюенсер має визначити свої цілі, які він транслюватиме аудиторії. Це має стати «ниткою», яка буде проходити через всю історію його відео. Наприклад, якщо ваші цінності – це рівність, повага до інших або допомога тваринам, ви маєте постійно зосереджувати на цьому увагу у своєму контенті.

Наприклад, мій світ – тварини. Я їх обожнюю і намагаюсь допомагати, чим можу. Тому нещодавно я зробив колаборацію з UAnimals. Такі співпраці допомагають мені маніфестувати та показувати, хто я, як блогер. Наприклад, я – Назар, і я про англійську мову, про сучасний підхід, про підтримку один одного, про любов до тварин і про позитивне ставлення до світу. 

Також я маю велику команду, яка допомагає мені з усім – з релізом пісень, з творчими проєктами, пошуком ідей, навіть з технічними моментами. Все це робить моя команда detali agency. Ми з ними думаємо в одному напрямку, а це означає, що я знайшов своїх людей.

«Музична карʼєра дорога та складна, але я мрію про перший сольний концерт»

Я почав свою блогерську карʼєру саме для того, щоб потрапити в музичну сферу. Адже в TikTok можна отримати медійність, популярність та підписників, які потім можуть слухати твою музику. Люди приходять до мене в блог і послухати музику, і повчити англійську.

Проте, на жаль, я не приділяю музиці багато часу. Зараз музична карʼєра для мене дорога та складна. Звісно, я хочу знайти свій стиль музики, завдяки якому збирав би зали по всій Україні. Мрію колись дати свій перший великий концерт.

TUMAZAR випустив спільну пісню з Monatik: відео

А ще – у мене грандіозні плани на майбутнє. Я мрію великими кроками та великими масштабами – від туру в Китаї до створення власної школи англійської мови та продюсерського центру. Попри всі мої досягнення, я все ще думаю, що лише на початку свого шляху, тож далі – більше.

Раніше ми розповідали про Марину Карпій – фотографку з десятирічним стажем, яка живе між двома країнами – Сакартвело та Україною. Разом зі своєю командою вона створила унікальний формат подорожей – PHOTOTOURKARPIY. Як виникла ідея створити такі тури, чому для неї цей проєкт не про бізнес, з якими викликами вона стикнулися під час повномасштабного вторгнення – читайте у статті.

Джерело матеріала
loader