Харківський бренд Bibliotheque de Parfum відкриє перший бутик в Торонто – що відомо
Харківський бренд Bibliotheque de Parfum відкриє перший бутик в Торонто – що відомо

Харківський бренд Bibliotheque de Parfum відкриє перший бутик в Торонто – що відомо

Український виробник парфумів із Харкова Bibliotheque de Parfum виходить на ринок Канади – компанія незабаром відкриє перший бутик у Торонто.

Bibliotheque de Parfum, Лора Некрасова, колажХарківський бренд Лори Некрасової Bibliotheque de Parfum відкриє бутик в Канаді. Фото: Instagram / bibliotheque_de_parfum

Деталями команда проєкту поділилась із виданням AIN. Відомо, що компанія вже запустила місцевий сайт, збільшує свою присутність у соціальних мережах та набрала персонал, що працюватиме в новій закордонній точці продажу.

Засновниця Bibliotheque de Parfum, лайфкоучиня та авторка парфумерно-психологічних програм Лора Некрасова розповіла про деякі особливості масштабування в Канаді. Зокрема, тут дуже складно обійтися без допомоги консультантів – вони допомагають зареєструвати бізнес, відкрити рахунки в місцевих банках, обрати приміщення тощо.

Вона зазначила, що в Канаді всі процеси чітко регламентовані. Кожен продукт, що виходить на локальний ринок, обов’язково має пройти перевірки та отримати дозволи. Так, Bibliotheque de Parfum витратила кілька місяців тільки на отримання потрібних для роботи документів.

Читайте також: Ставка на тренди, нішевість та гнучкість бізнесу. Як Mermade розвивається в ритейлі – Forbes

Пошук приміщення для бізнесу в Канаді – ще один квест, за словами Некрасової. Тут заведено, що комунікують із потенційними орендодавцями тільки рієлтори.

«Щоб винайняти приміщення, потрібно отримати рекомендації від трьох громадян Канади, підтвердити наявність коштів на оренду, а також показати свої банківські виписки та кредитний скоринг», – цитує Некрасову видання.

Лора Некрасова заснувала бренд нішевої парфумерії Bibliotheque de Parfum у 2019 році. Як зазначається на сайті компанії, усі аромати лінійки об’єднує ідея «розбудити вашу уяву й оживити відчуття та емоції». Компанія Bibliotheque de Parfum стала місцем творчості майстрів парфумерії з різних країн Європи. Після початку повномасштабного вторгнення Некрасова релокувала бізнес до Чернівців. У 2022 році бренд узяв участь у галузевій виставці в Італії – це стало першим кроком до виходу його продукції на європейський ринок.

Нагадаємо, раніше ми переповідали, як свій шлях у ритейлі проторювали засновниці українського бренду Sisterʼs Aroma, які на старті мали тільки $6 тис.

Джерело матеріала
loader