Мерія Парижа продовжує впроваджувати пішохідний план міста Paris : priorité piéton!.
Проєкт, який реалізовується з 2023 до 2030 року отримав фінансування в 300 мільйонів євро. В його рамках планується наступне:
- Створення 100 гектарів пішохідних зон, включно з «шкільними вулицями», новими площами та розширенням тротуарів. У кожному районі міста передбачено створення «пішохідних центрів».
- Влада планує перенести велодоріжки з тротуарів, збільшити час для переходу на світлофорах і збільшити бюджет на підтримку тротуарів та переходів.
- Планується створення 40 тисяч нових захищених місць для паркування велосипедів поруч із залізничними станціями та транспортними вузлами, включаючи місця для вантажних велосипедів.
- Мерія планує озеленити тротуари та встановити фонтани, щоб створити зони відпочинку і затінок, де мешканці та туристи могли б відпочивати під час прогулянок.
- Місто перетворить паркувальні зони на 12 кілометрів бульварів і проспектів.
- Буде зменшено вуличні паркувальні місця для машин зі 120 тисяч до 60 тисяч.
- Планується прокласти ще 180 кілометрів велодоріжок.
Окрім цього у рамках цієї ініціативи є окремий проєкт вартістю 250 мільйонів євро для перетворення Єлисейських полів на пішохідний простір. Так фахівці презентували документ на 1 800 сторінок, який налічує 150 пропозицій щодо реконструкції проспекту.
Планується закрити половини смуг для автомобілів, створити зелені зони, кіоски та місця для зустрічей. Реконструкція здійснюватиметься у два етапи: перший етап на площі Згоди завершився до Олімпіади 2024 року, а весь проєкт — до 2030 року.
В рамках Paris: priorité piéton! вже зроблено наступні кроки:
- Зроблено пішохідними 230 гектарів вулиць та площ
- 300 вулиць біля шкіл закрили для авто, щоб створити безпечні зони для дітей та жителів міста.
- Також було закрито частину автостради біля Сени на літо, створивши цим самим новий парк для містян.
Окрім цього під час Олімпійських ігор 2024 року в Парижі зменшили трафік в центрі на 50%. Обмеження поширювалися на зону площею 14 квадратних кілометрів по обидва боки Сени. Транзитний проїзд був заборонений, але залишився доступ для громадського транспорту та водіїв, які мають пункт призначення в цій зоні. У результаті кількість автомобілів у центрі зменшилася на 100 тисяч щодня.
Зараз проєкт перетворення міста у пішохідне ще на стадії реалізації й зрозуміло, що він вимагає не лише реконструкцію вулиць, а ще й розбудову транспортної інфраструктури, щоб не зупиняти життя міста.
Тому паралельно реалізується проєкт Bus2025 на який було виділено 400 мільйонів євро, які спрямували на закупівлю до 800 електробусів. Планується, що таке рішення покращить ситуацію з навколишнім середовищем у місті, а додаткова кількість одиниць громадського транспорту допоможе містянам швидше позбутися власного автомобіля.
- #Громадський транспорт
- #Париж
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті