Чудеса російського агітпропу. Як московський блогер відправив рідню в ЗСУ
Чудеса російського агітпропу. Як московський блогер відправив рідню в ЗСУ

Чудеса російського агітпропу. Як московський блогер відправив рідню в ЗСУ

Російська пропаганда вправляється у жанрі художньої короткометражки. Рекламні ролики, націлені на українську аудиторію, поширюються через власні майданчики у соцмережах, насамперед Телеграмі та тіктоці.
Подібні ролики зняті досить якісно, як справжні короткометражки.
Серед акторів одного з таких роликів ми ідентифікували популярного фітнес-блогера, дівчину, схожу на вебкам-модель, маловідомого актора і жінку, чиє фото є у фотобанках.

“До останнього українця”

Світ уже побачив цілу низку подібних “творів”. В одному з них показується нібито німецька сім’я (ролик, до речі, озвучено німецькою мовою), у якої забирають усе цінне на допомогу Україні. У інших витворах російського агітпропу вже йдеться про “контрасти” українського життя.

Отже, якщо коротко. Тут все абсолютно підігнано під ідеологему російської пропаганди про те що Захід веде з Росією “війну до останнього українця”. Спочатку ми бачимо бравого українського вояка чомусь в американському однострої, який ніби прощається перед відправкою на фронт зі своїми рідними - умовними батьком, матір’ю, вочевидь своєю дівчиною та юнаком, певно братом. Особливо, на деталях родства не акцентується, але з контексту це можна зрозуміти. Але потім картина дійсності діаметрально перевертається.

Texty.org.ua спробували з'ясувати, хто знімався в одному з таких сюжетів, за допомогою програми розпізнавання облич. Він так сподобався російським пропагандистам, що, здається, не було жодного російського воєнкора чи просто бота на ставці, який би його не перепостив. У примітивному світі російського агітпропу його автори таки постаралися зробити несподіваний поворот сюжету.

Отже, якщо коротко. Тут все абсолютно підігнано під ідеологему російської пропаганди про те що Захід веде з Росією “війну до останнього українця”. Спочатку ми бачимо бравого українського вояка чомусь в американському однострої, який ніби прощається перед відправкою на фронт зі своїми рідними - умовними батьком, матір’ю, вочевидь своєю дівчиною та юнаком, певно братом. Особливо, на деталях родства не акцентується, але з контексту це можна зрозуміти. Але потім картина дійсності діаметрально перевертається.

Виявляється, це не бравий вояка в американському однострої відправляється на фронт, а його рідні - батько, мати, кохана, брат.

Screenshot 2024-05-28 170634

Головний герой відправляє своїх рідних у ЗСУ

Наступний кадр - вони вчотирьох,невміло стискаючи зброю бредуть кудись у невідомо під вибухи навколо. Месидж цілком очевидний - наймити Держдепу (згадаймо, про американську уніформу) вигрібають останніх мешканців України і посилають їх на вірну смерть.
Хто ж зіграв у цьому шедеврі?

Фітнес-блогер з татуюванням

Бравим вояком, який посилає своїх рідних на смерть, виявився такий собі москвич Денис Кишкович

Screenshot 2024-05-29 235144

Зліва "американський вояк" з агітаційного ролику, справа - московський фітнес-блогер

Кишкович уславився тим, що був учасником свого часу популярного і в Україні, російського теле-шоу “Дом-2”. А ще як він себе титрує блогер, мандрівник і певно просто “хороший хлопець”.

Про те, що це один і той самий персонаж, свідчить не лише візуальна подібність облич “українського військового” та самого Кишковича, але й подібність татуювань на правій руці.

Screenshot 2024-05-30 000856

Зліва "нацистські" татуювання, справа модне тату з московських салонів. Не переплутайте

Цікава деталь. Хоча Кишкович активно веде свої соціальні сторінки (його сторінка у Тік Тоці має 750 тисяч підписників), він жодним словом не прохопився про свою участь у агітаційному ролику. Що не може бути випадковим, оскільки здається буквально кожний свій крок він має освітити світлом блогерської рампи. Ще як пару років тому він не вважав образливим сфотографуватися з прапором теперішнього умовного ворога.

Screenshot 2024-05-23 161727

Фото зі сторінки в Інстаграмі Кишковича

Можна припустити, що Кишкович прекрасно розуміє, що йому, як людині, яка любить мандрувати, можуть виникнути певні труднощі через його явний зв'язок з пропагандистами. І мабуть,заодно не хоче втрачати якусь частину своїх підписників у тому ж тіктоку, які вважають його просто таким собі аполітичним фітнес-наставником.

Актор, вебкам-модель і жінка з фотобанку

Роль фактурного “батька” зіграв непримітний актор Олександр Григораш.

Screenshot 2024-05-29 235229

"Батько" з ролика та російський актор Григораш у житті. Особу “брата” головного героя, на жаль, встановити не вдалося.

Screenshot 2024-05-29 235313

"Мати" та реклама американської медичних послуг. Якщо у тебе на фото вдумливий погляд - успіх гарантовано

На сайті медичної організації з американського штату Юта є дуже подібна до неї фотографія.

Вочевидь, фотографії нашої героїні були розміщені у якихось фотобанках, звідки їх і взяли для свого сайту американські розробники.

А от кохана головного героя, схоже працює в іншому мистецькому жанрі. Принаймні, фото дуже подібної до неї вебкам-моделі можна помітити на багатьох сайтах, що спеціалізуються на наданні віртуальних секс-послуг. На наше запитання щодо участі у пропагандистському фільмі акторка не відповіла.

Screenshot 2024-05-30 000733

"Кохана" - у фільмі та на роботі

Звісно, основна мета цього, як і попередніх роликів - переконати українців та їхніх прихильників у світі припинити чинити опір російській агресії. За задумом їхніх авторів, українська, а можливо й інші аудиторії (озвучували вони ж один з попередніх подібних “творів” німецькою) мають сприйняти озвучені істини як належні.

Але спойлер - здається, автори цього агітпропу перехитрили самих себе. Тому що подібні ролики завірусилися саме у російському “патріотичному” середовищі, а не в українських чи тим більше німецьких сомережах. Вони стали квазі реальністю для спраглих до перемоги росіян, де німцям вже нічого віддавати на допомогу Україні, а самі українці довоювалися до “останнього українця”.
Авторам подібної пропаганди, звісно, не варто зупинятися на досягнутому, і зняти пару роликів про остаточну перемогу і парад на червоній площі. Або в Берліні чи Парижі. А чому б й ні, якщо під це будуть бюджети.

Джерело матеріала
loader