/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Ff0b18252aee2d7406efeec5abbd0ba7d.jpg)
Зерно втрачає лідерство у контейнерних перевезеннях
Зерно втрачає лідерство у контейнерних перевезеннях
Обсяги перевезень вантажів у контейнерах за 7 місяців 2025 року порівняно з аналогічним періодом 2024 року зменшились на 16% і становлять 134 510 ДФЕ (або TEU, одиниця-еквівалент 20-футового контейнера).
Про це повідомив заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов у Facebook.
Структура перевезень за видами сполучення/напрямками:
- експорт — 82 439 ДФЕ (61%);
- імпорт — 36 232 ДФЕ (27%);
- внутрішнє — 15 839 ДФЕ (12%);
- транзит — 0 ДФЕ (0%).
Основна номенклатура вантажів за 7 місяців 2025 року розподіляється таким чином:
- зернові вантажі — 36 374 ДФЕ або 27% (порівняно з аналогічним періодом 2024 року частка зменшилась на 11%);
- чорні метали — 27 988 ДФЕ, або 21% (збільшення на 5%);
- макуха — 13 829 ДФЕ, або 10% (збільшення на 2%);
- олія — 10 486 ДФЕ, або 8% (збільшення на 1%);
- смоли синтетичні — 6 375 ДФЕ, або 5% (збільшення на 1%).
Також Валерій Ткачов відзначив основні тенденції в інтермодальних перевезеннях по території України за 7 місяців 2025 року.
«Суттєве зменшення перевезення зернових вантажів у контейнерах. Загальна частка перевезень зернових вантажів у контейнерах зменшилась на 11% — до 27%. Останні 2 місяці (червень – липень 2025 року) обсяг перевезення чорних металів у контейнерах перевищив обсяг перевезення зернових вантажів (чорні метали вийшли на 1 місце за обсягами перевезення у контейнерах)», — уточнив він.

