/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F82b831e929971d0a4f8796bc4fed95b6.jpg)
Режим штучного інтелекту Google розширюється по всьому світу, додаючи нові агентні функції
Google оголосила про глобальне розширення режиму штучного інтелекту (AI Mode) – своєї функції, яка дозволяє користувачам ставити складні запитання та отримувати подальші відповіді, щоб глибше зануритися в тему безпосередньо в Пошуку. Технологічний гігант також додає до цієї функції нові агентські та персоналізовані можливості.
В рамках розширення Google додає режим штучного інтелекту (AI Mode) до 180 нових країн англійською мовою. Досі він був доступний лише користувачам у США, Великій Британії та Індії. Google планує незабаром зробити цю функцію доступною для більшої кількості мов та регіонів.
Що стосується нових агентських функцій, користувачі тепер можуть використовувати режим штучного інтелекту для пошуку бронювання ресторанів, а в майбутньому вони зможуть знаходити місцеві зустрічі з обслуговуванням та квитки на заходи. Користувачі можуть запитувати бронювання вечері на основі різних уподобань, таких як розмір компанії, дата, час, місцеперебування та бажана кухня. Потім режим штучного інтелекту шукатиме на різних платформах бронювання доступність ресторанів у режимі реального часу, які відповідають запиту. Після цього він пропонує кураторський список варіантів на вибір.
Ця нова можливість розгортається для передплатників Google AI Ultra у США через експеримент «Агентські можливості в режимі ШІ» в Labs, експериментальному підрозділі Google. (Ultra – це найвищий тарифний план Google, вартість якого становить 249,99 доларів США на місяць.)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fe971bd9a394f9a395c547564627d998a.png)
Google стверджує, що американські користувачі, які беруть участь у експерименті зі штучним інтелектом, тепер також бачитимуть результати пошуку, адаптовані до їхніх індивідуальних уподобань та інтересів. Технологічний гігант починає з тем, пов’язаних із харчуванням, для цієї функції.
Наприклад, якщо хтось шукає: «У мене є лише година, потрібно місце для швидкого обіду, якісь пропозиції?» Режим штучного інтелекту використовуватиме попередні розмови, а також місця, які вони шукали або на які натискали в Пошуку та на Картах, щоб запропонувати більш релевантні пропозиції. Тож, якщо режим штучного інтелекту визначить, що вам подобається італійська їжа та місця з терасою, ви отримаєте результати з варіантами, що відповідають цим уподобанням.
Google зазначає, що користувачі можуть налаштувати параметри персоналізації у своєму обліковому записі Google.
Крім того, режим штучного інтелекту тепер дозволяє користувачам ділитися інформацією та співпрацювати з іншими. Нова кнопка «Поділитися» дозволяє користувачам надсилати відповідь у режимі штучного інтелекту іншим, дозволяючи їм долучатися до розмови. Google каже, що це може бути корисним у випадках, коли вам потрібно співпрацювати з кимось

