"Тіньовий флот" рятує індійський НПЗ: нафту з Росії везуть попри санкції ЄС
"Тіньовий флот" рятує індійський НПЗ: нафту з Росії везуть попри санкції ЄС

"Тіньовий флот" рятує індійський НПЗ: нафту з Росії везуть попри санкції ЄС

Як Nayara доставляє російську нафту?

Після запровадження у липні санкцій ЄС у Nayara Energy почалися труднощі з перевезення палива та постачання нафти на її НПЗ, повідомляє 24 Канал з посиланням на Reuters.

Однак Індія дотримується санкцій ООН, проте не односторонніх обмежень, запроваджених Європою. Тому нафтові компанії країни можуть використовувати навіть підсанкційні судна для транспортування нафтопродуктів. Цим Nayara і скористалася.

  • У серпні компанія імпортувала не менше семи партій російської нафти танкерами, що знаходяться під санкціями і входять до так званого ""тіньового флоту".
  • Кожне судно доставило приблизно 700 000 барелів нафти марки Urals.

Експортувала індійська компанія здебільшого дизель та бензин. Для їх перевезення використовувала танкери:

  • Pushpa;
  • Leruo;
  • Nova;
  • Tempest Dream;
  • Sard;
  • Uriel;
  • та Varg.

Усі вони знаходяться під санкціями ЄС. Частину навіть перейменували після потрапляння до санкційного списку.

Торговий представник Росії в Індії Євген Грива цього тижня навіть заявив, що Nayara "немає проблем з постачанням російської нафти". Вона отримує її від "Роснєфті", яка контролює компанію.

Важливо! Nayara Energy забезпечує переробку близько 8% від загальних 5,2 мільйона барелів на добу, які щодня переробляються і Індії. Вона має великий НПЗ у штаті Гуджарат з потужністю 400 000 барелів на день та понад 6 600 автозаправних станцій по всій Індії. Близько 70% продукції зі свого заводу вона продавала через мережу АЗС, а іншу частину відправляла на експорт.

Чому Nayara користується "тіньовим флотом"?

  • Після уведення санкцій ЄС багато перевізників відмовилися возити продукцію Nayara, щоб уникнути обмежень. Через це компанії довелося знизити обсяги переробки нафти до 70-80% та звернутися до індійського уряду з проханням допомогти у транспортуванні палива.
  • Міжнародна компанія, яка раніше постійно перевозила продукцію з НПЗ Nayara повідомила, що не може оформити страховку на свої судна через санкції.
  • Однак Nayara, будучи приватною компанією, не планує відмовлятися від російської нафти, оскільки має довгострокові контракти на її постачання. Джерела зазначають, що російські структури надають допомогу компанії в організації перевезень.
Теги по теме
Индия
Источник материала
loader