Суспільне запрошує дітей та підлітків до квест-кімнати «Петля часу» у ТРЦ Gulliver
З 25 по 31 серпня Дитяча академія Суспільного мовлення запрошує дітей та підлітків відвідати інтерактивну квест–кімнату з медіаграмотності «Петля часу», яка буде розгорнута у столичному торгово-розважальному центрі Gulliver.
«Петля часу» — це інтерактивний квест, учасники якого стають інформаційними детективами та рятують підлітка Макса, який потрапив у цифрову пастку. Учасники пройдуть 7 унікальних кімнат, виконуючи завдання, аналізуючи інформацію, розпізнаючи фейки та маніпуляції, щоб зібрати ключі та звільнити хлопця. Квест триває 20 хвилин і розрахований на команди з 2—4 гравців. Участь безплатна за умови попередньої реєстрації. Години роботи квесту з 11:00 до 20:00.
«Методи дезінформації розвиваються так швидко, що інструменти, які працювали ще рік тому, вже не встигають за нею. Особливо це стосується підлітків, які живуть у соцмережах. Тож ми вирішили ризикнути й спробувати щось нове — створити квест, який навчить їх розпізнавати фейки й думати критично. Зробити гру водночас цікавою і корисною — це ще той виклик! Ми поки на етапі прототипу, який і представили на GMF. Це все ще пошук нового методу навчання. Далі плануємо спершу протестувати все з українськими підлітками, а вже восени запустити проєкт на повну», — розповідає Олександр Дмитренко, керівник Академії Суспільного мовлення.
За легендою, Макс — звичайний підліток, який гортав стрічку соцмереж, коли раптово екран телефона затягнув його в цифрову пастку — світ, де правда й брехня сплелися в небезпечну гру. Місія учасників — викрити підміну, зібрати підказки та знайти шлях до правди.
«Ми хотіли відійти від нудних лекцій і створити щось, що дійсно захоплює. В умовах війни, коли діти зазнають величезного психологічного та емоційного тиску, такий формат дозволяє легко й невимушено зануритися в тему медіаграмотності», — пояснює Владислава Місна, менеджерка Дитячої академії Суспільного мовлення.
«Одне з найскладніших завдань у розробці навчальних продуктів — це зробити так, щоб при навчанні і дорослі, і діти відчували щирі емоції і задоволення від процесу навчання. Тому що саме емоційний зв’язок сприяє кращому запам’ятовуванню інформації, саме він мотивує заглибитись у тему. Звучить як щось дуже складне, але коли я бачила, як дорослі учасники GMF були у захваті, розгадавши якесь із завдань цього квесту, я зрозуміла, що ми на правильному шляху», — говорить Юлія Алєксєєва, проєкт-менеджерка програми з медіаграмотності в Україні у межах проєкту MediaFit DW Akademie.
Квест-кімната «Петля часу» — це не лише розвага, а й потужний інструмент для навчання медіаграмотності. Учасники навчаться:
- Розпізнавати фейки, маніпуляції, та дезінформацію в соцмережах.
- Аналізувати інформацію та розвивати критичне мислення.
- Приймати зважені рішення в умовах цифрового світу.
«Для нас у Gulliver важливо, щоб наш простір пропонував щось більше, ніж просто шопінг. Ми прагнемо створювати середовище, де діти можуть не лише відпочивати, а й навчатися, розвивати критичне мислення та медіаграмотність. Інтерактивна квест-кімната "Петля часу" — чудовий приклад того, як розваги можуть поєднуватися з корисним навчальним досвідом. Ми раді долучитися до проєктів, які допомагають молоді отримувати знання в цікавій та захопливій формі, тож запрошуємо всіх долучитися до гри та спробувати себе у ролі інформаційних детективів», — додає Олена Таран, директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver.
Вік учасників: 14—16 років (для дітей до 14 років потрібен супровід дорослого).
Дорослі також можуть долучитися до гри, щоб випробувати свої навички і допомогти врятувати Макса!
«Створення квест-кімнати було надзвичайно цікавим досвідом! Поєднання ігрового та навчального елементів стало справжнім випробуванням. Тренери Суспільного та DW Akademie зосередились на актуальних для підлітків темах, а команда "Замкнені" професійно втілила задуми, розробивши динамічну механіку та адаптувавши сценарій у реальний простір», — розповідає Наталія Шевченко, співзасновниця мережі квестів «Замкнені».
Подія відбудеться у межах співпраці Суспільного з ТРЦ Gulliver. Створення інтерактивної кімнати є частиною спільного проєкту з медіаграмотності Дитячої академії Суспільного та DW Akademie за фінансової підтримки Євросоюзу та Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

