/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F1ac8e35639fc1452a51d48339573a6bd.jpg)
MAN представив інноваційну альтернативу 7,5-тонній вантажівці
Компанія MAN Truck & Bus запропонувала для своєї малотоннажної моделі TGE нові кузовні надбудови від спеціалізованих виробників Meiller та BE-Сombi. Почнемо з унікального автопоїзда BE-Сombi, що складається із сідельного тягача MAN TGE та одновісного напівпричепа з фургоном Junge, обладнаним гідробортом.
Корисна місткість сягає 28 кубометрів, що дорівнює 10 піддонам. Вантажопідйомність – 2650 кг. А тепер найголовніше. Повна маса автопоїзда складає 7,0 т. А це означає, що для управління ним достатньо прав категорії «ВЕ». Таким чином, така зчіпка є відмінною альтернативою 7,5-тонним вантажівкам, водіям яких необхідно мати вже права категорії «С».
Друга цікава надбудова для TGE – це самоскидний кузов тристороннього розвантаження Trienius від Meiller. Платформа із надміцної сталі виготовляється за допомогою лазерного зварювання.
Для моделі повною масою 3,5 т вантажопідйомність становить 951 кг, а для 5,5-тонної – вже 2,6 т. З інноваційних рішень відзначимо наявність однотонних кріпильних вушок на бічних бортах та двотонних, встановлених на підлозі. Також було вдосконалено замки бічних бортів, гідравліка та крила.
І ще дуже важливе нововведення. Відтепер усі 13 варіантів надбудов для моделі TGE можна замовити безпосередньо на заводі MAN Truck & Bus, за принципом “один інвойс”, причому з наданням відповідної фірмової гарантії.

