/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4aa2ac7813266ea898e5b0ca3b3919de.jpg)
Пенсіонерка втратила 60 тис. грн через так званого "банківського" працівника
У Дніпрі жінка похилого віку втратила 60 тисяч гривень після розмови з телефонним шахраєм, який видав себе за представника банку
Зловмисник повідомив 64-річній пенсіонерці, що її рахунок нібито під загрозою несанкціонованого доступу, та запропонував "допомогу" у вигляді скасування підозрілих операцій. Для цього він попросив коди підтвердження з SMS, які потерпіла, довірившись аферисту, і надала.
Отримавши доступ до її облікового запису, шахрай одразу ж зняв із рахунку всю суму - 60 тисяч гривень. Гроші вивели у невідомому напрямку. Коли жінка усвідомила, що стала жертвою обману, звернулася до поліції. Правоохоронці відкрили кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України - шахрайство у великих розмірах. Слідство триває. Поліцейські встановлюють особу зловмисника та намагаються відстежити рух викрадених коштів.
У поліції наголошують: жоден працівник банку не має права вимагати по телефону персональні дані клієнта, включно з паролями, логінами чи кодами підтвердження. Тим більше - не повинні тиснути на людину, змушуючи діяти поспіхом "заради збереження коштів".
