Молокозаводу на Запоріжжі довелось змінювати систему продажів
Молокозаводу на Запоріжжі довелось змінювати систему продажів

Молокозаводу на Запоріжжі довелось змінювати систему продажів

Молокозаводу на Запоріжжі довелось змінювати систему продажів

«Вільнянський молокозавод» (Запорізька область) із початком великої війни підлаштувався під нові реалії. Якщо раніше підприємство постачало свою продукцію державним структурам і незначну частину — вроздріб, то наразі освоює саме останній варіант.

Про це розповіла директорка з маркетингу Вільнянського молокозаводу Карина Момот, пише AgroTimes.

«Було ухвалене рішення придбати великі молоковози і самим збирати молоко. Довелося суттєво змінити географію закупівель. Це й наша Запорізька область, і Дніпропетровська, і Харківська, і Кіровоградська, і час від часу Сумська», — зазначила вона.

За словами Карини Момот, підприємство переробляє 40 т молока на день, може й більше. Продає продукцію і на Запоріжжі, і в Києві, Дніпрі, Полтаві, Кременчуку.

«З одного боку, виїхали наші споживачі: жінки, діти. І з кожною новою хвилею масованих атак ще виїжджають, — розповіла вона. — А з іншого боку, Запоріжжя було одним із великих пунктів, де приймали біженців. То начебто ми не втратили аудиторію. Але ж вона змінилася! І смаки змінились, і вподобання, і як вибирає продукти».

А локальному підприємству великий бюджет на маркетинг важко виділити. Тому «Вільнянський молокозавод» зробив ставку на соцмережі.

«Раніше на це не зважали, бо мали ж покупців із бюджетної сфери, а це — дещо інша аудиторія. Для нас, наприклад, завжди дуже важливі були ярмарки, виставки — саме запорізькі, локальні», — пояснила Карина Момот.

Вона додала, що попри подорожчання сировини молокозавод намагається більш-менш утримувати ціни, іноді собі у збиток.

«Бракує фінансування: у Запоріжжі банки не дають кредити, адже ризики дуже високі. Тому ми тільки заощаджуємо і використовуємо власні обігові кошти», — зазначила Карина Момот.

Источник материала
loader
loader