Skoda Auto святкує 130-річчя та 22-й рік партнерства з Тур де Франс
Skoda Auto святкує 130-річчя та 22-й рік партнерства з Тур де Франс

Skoda Auto святкує 130-річчя та 22-й рік партнерства з Тур де Франс

112-й Тур де Франс, найвідоміша багатоденна велогонка у світі, стартувала 5 липня. Škoda Auto виступила її головним партнером — вже 22-й рік поспіль. Компанія надала  організаторам до 225 допоміжних автомобілів, усі з яких є або повністю електричними, або гібридними моделями із заряджанням від мережі. Серед них — два “червоні автомобілі”: новий Škoda Enyaq та Superb iV, які використовує директор гонки Крістіан Прюдомм. Škoda також є багаторічним спонсором зеленої майки лідера та надає трофеї для переможців загального та гірського заліків та для найкращого молодого гонщика. У цьогорічній гонці взяли участь 184 велосипедисти у складі 23 команд, які подолають 21 етап загальною довжиною 3339 км, з фінішем на Єлисейських полях у Парижі.

Мартін Ян, член правління Škoda Auto з продажу та маркетингу, коментує: «Škoda Auto з гордістю відзначає 22 роки партнерства з Тур де Франс. У рік 130-річчя компанії ми як ніколи віддані підтримці велоспорту. Ми раді бути частиною однієї з найпопулярніших спортивних подій світу, забезпечуючи сучасний електричний і гібридний автопарк. Разом із мільйонами вболівальників на трасі та трьома мільярдами телеглядачів ми з нетерпінням чекаємо нових яскравих моментів. А завдяки платформі WeLoveCycling ми маємо можливість розділити цей азарт із шанувальниками по всьому світу».

Тур де Франс повертається на Єлисейські поля

112-й Тур де Франс проходитиме з 5 по 27 липня. Гонка стартує у Ліллі (північ Франції) і завершиться традиційним фінішем у Парижі. Учасники змагатимуться на 21 етапі, долаючи 3339 км та 52 500 метрів загального набору висоти, перетинаючи Центральний масив, Піренеї, Альпи, гори Юра, включно з легендарним підйомом на Мон-Ванту. Найвищою точкою маршруту стане перевал Коль-де-ла-Лоз (2304 м над рівнем моря).

Škoda Auto надає організаторам та директору гонки до 225 автомобілів підтримки

Як офіційний головний партнер заходу, Škoda Auto надає організаторам до 225 повністю електричних та гібридних автомобілів підтримки з підзарядкою від мережі. Автопарк включатиме новий повністю електричний Enyaq, а також гібридну версію Superb з підзарядкою від мережі. Окрім офіційних автомобілів, Škoda представить на цьогорічному Тур де Франс два шоу-кари. Elroq Respectline приєднається до колони на кожному етапі цьогорічної гонки, підкреслюючи цінності бренду: повагу, різноманітність та інклюзивність. Вболівальники також можуть побачити десятий студентський автомобіль Škoda, L&K 130, розроблений та побудований студентами Середньої професійної інженерної школи Škoda Auto.

Директор гонки Крістіан Прюдом матиме у своєму розпорядженні два червоні автомобілі, які знову очолять пелотон – Škoda Enyaq та Superb iV. Мобільні командні центри оснащені сучасними комунікаційними технологіями для постійного моніторингу подій на трасі та обміну інформацією з іншими організаторами гонок.

Škoda Design створює кришталеві трофеї з логотипом 130-річчя

Škoda виступає спонсором зеленої майки для лідера очкового заліку та надає трофеї для загального переможця, а також для лідерів очкового та гірського заліків, і найкращого молодого гонщика. Цьогоріч усі трофеї будуть прикрашені спеціальним логотипом, присвяченим 130-річчю Škoda Auto.

Škoda запускає заходи для фанатів та конкурс за місце на Єлисейських Полях

Протягом Туру Škoda надаватиме оновлення про гонку та історії з-за лаштунків на WeLoveCycling.com, а також проводитиме конкурси з ексклюзивними призами. Головними призами є місця в автомобілях Škoda на фінальному етапі в Парижі для семи переможців та їхніх супроводжуючих, включаючи можливість проїхати разом з колишніми професіоналами на 60-кілометровій трасі навколо Єлисейських Полів. Інші призи включають професійні велосипеди та офіційні зелені майки Škoda. Члени велосипедної спільноти Škoda також можуть зареєструватися для поїздки з переможцем Тур де Франс 2010 року та послом Škoda WeLoveCycling Енді Шлеком. Під час заходу глядачі зможуть відвідати кавовий автомобіль Škoda, а промо-колона Škoda проїде маршрутом з подарунками та сувенірами. Автовиробник також спонсорує офіційний додаток Тур де Франс.

Відданість Škoda велоспорту сягає корінням в історію компанії

Історія чеського автовиробника тісно пов’язана з велосипедами. У 1895 році Вацлав Лаурін та Вацлав Клемент – засновники Škoda Auto – відкрили велосипедну фабрику в Млада-Болеславі. Чеський автовиробник підтримує багато інших великих велосипедних заходів як для професіоналів, так і для аматорів, включаючи Тур де Франс Femmes avec Zwift, Вуельту та L’Etape. У травні цього року Škoda оголосила, що буде офіційним партнером ще двох флагманських заходів Міжнародного союзу велосипедистів (UCI) протягом наступних двох сезонів: Чемпіонату світу з гірського велосипеда UCI та Чемпіонату світу з гравійного велосипеда UCI.

Источник материала
loader
loader