/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F6eaf0c3d612fa21140336df5120028f8.jpg)
Завдяки ШІ графіка в іграх на PlayStation 6 підніметься на новий рівень
Компанії AMD і PlayStation поглиблюють співпрацю в рамках проєкту Amethyst, спрямованого на створення інноваційних ШІ-технологій для відеоігор. Головною метою партнерства є розробка рішень, які дадуть змогу вивести графіку в іграх для майбутньої консолі PlayStation 6 на принципово новий рівень.
Як повідомив старший віцепрезидент AMD Джек Х’юн (Jack Huynh), у проєкту дві ключові цілі. Перша – проектування архітектури, спеціально оптимізованої для завдань машинного навчання в іграх. Друга – створення високоякісних нейронних мереж, здатних підняти планку якості графіки.
Нещодавно анонсоване партнерство вже має конкретні плани щодо реалізації на найближчі роки. Наприклад, очікується, що поліпшена версія консолі PS5 Pro у 2026 році отримає підтримку технології FSR 4 – новітньої ітерації нейромережевої системи масштабування зображення від AMD. При цьому підкреслюється, що це лише перший крок, а повний потенціал спільних розробок буде реалізовано саме в PlayStation 6.
Представники AMD зазначають, що проєкт перебуває на початковому етапі і має величезний потенціал для майбутнього ігрової індустрії.

