Онлайн-видання «Медіамейкер» зупинило роботу
Онлайн-видання «Медіамейкер» призупинило свою роботу через брак фінансування для продовження системної роботи команди. Про це повідомила пресслужба «Медіамейкера».
За даними команди, попередні грантові проєкти завершилися, а нових не залучили, зокрема через кризу після згортання USAID та загальне скорочення обсягу грантової допомоги на ринку. З весни 2025 року видання розміщувало рекламу й вакансії, але це становило незначну частку бюджету.
З 27 червня ресурси «Медіамейкера» не оновлюватимуться. Вони залишаться під контролем Media Development Foundation, а співробітники наразі перебуватимуть у пошуках іншої роботи.
«Сумно завершувати цю історію, адже ми мали ще багато ідей та планів, які не встигли втілити. Утім із відгуків читачів я розумію: ми досягли тієї мети, яку ставили на початку. Після початкового періоду скепсису українська медіагалузь зрозуміла: на нашому ринку є про що писати — стільки історій і досвіду, про який треба розповісти, стільки порад і кейсів, які колеги з сусідніх видань можуть адаптувати собі. Ми збирали якнайбільше від одних колег і ділилися цим скарбом із іншими, щоби підсилити медіаринок у цілому і дати надію на майбутнє в професії окремим журналістам», — прокоментувала головна редакторка видання Дар’я Трапезнікова.
Наразі Трапезнікова планує запуск авторського проєкту «Рівні медіа», основою якого буде щотижнева імейл-розсилка.
«Чому рівні? Бо рівнів у медіасвіті багато, і це не про те, хто кращий чи гірший, а про здобутий досвід, уроки та поради, які можна дати тим, хто збирається на цей рівень піднятися. Я хочу допомогти медійникам знайти своє місце, на якому б рівні медіасвіту вони не були: допомогти побачити траєкторію подальшого руху і дати підказку, як швидше перейти на наступний етап», — розповіла вона.
Безкоштовна розсилка також матиме вебверсію з окремими матеріалами. Крім того, журналістка пропонуватиме платні варіанти на «монобазі» для охочих дізнатися більше про медіаможливості та кейси з України і світу.
Оновлення: Виконавчий директор MDF Євген Заславський не відповів на запит «Детектора медіа» про коментар стосовно призупинення роботи «Медіамейкера», однак оприлюднив на своїй фейсбук-сторінці допис.
Він повідомив, що на паузу також поставили дослідження організації, зовнішню комунікацію, менторство і частину навчальних проєктів. Причиною такого рішення став брак фінансування. За його словами, проєкт з ЄС завершився ще в березні.
«Медіамейкер» запустили 31 жовтня 2022 року. Спершу редакція з трьох людей займалася імейл-розсилкою та соцмережами, а вже в грудні того ж року видання запустило власний сайт. Команда складалася з шести людей, а на сайті в різних час публікувалися майже 100 фрилансерів і контриб’юторів.
На сайті можна було переглянути новини про медіа, технології та соцмережі, кейси українських і світових медіа, добірки та інструкції для підвищення ефективності роботи, медіадослідження та інше.
Два роки поспіль матеріали видання відзначали у спецномінації «Найкращий матеріал на тему дотримання професійних стандартів і журналістської етики під час війни» від Комісії з журналістської етики та конкурсу «Честь професії».
У березні онлайн-видання «Свідомі» також тимчасово призупиняло свою роботу. Редакція працювала без грантового фінансування з кінця листопада 2024 року. Упродовж трьох місяців команда не отримувала зарплату в повному обсязі.
Фото: «Медіамейкер»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
