/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F408ceaee3147f4b37fc90759b92f1b8e.jpg)
Київстар — переможець Премії UNIC у номінації «Незламна доброчесність»
Як підкреслили організатори, Премія покликана публічно відзначати бізнеси, які не лише дотримуються етичних стандартів, але й формують нові підходи до ведення бізнесу — прозорі, сталi та орієнтовані на довіру. Нагорода стала важливим визнанням прозорої та відповідальної позиції Київстар в умовах повномасштабної війни.
«Доброчесність не виникає ззовні — вона починається всередині компанії: з корпоративної культури, комплаєнс програми, прозорих процесів і чесного діалогу з усіма стейкхолдерами. Це те, як ми діємо щодня: з прозорістю, відповідальністю та повагою до наших співробітників, клієнтів, партнерів і суспільства. Ми переконані, що в умовах війни бізнес має не лише виживати, а й бути точкою опори для країни — через сталість, надійність і цінності. Ця нагорода є визнанням багаторічних зусиль по розбудові культури доброчесності в Київстар та лідерства у веденні етичного та соціально-відповідального бізнесу в Україні — зазначила Тетяна Кирик, Директорка з комплаєнс та етики Київстар.
Критеріями для оцінки учасників стали реальні зміни в корпоративній культурі, впровадження інструментів комплаєнсу, прозора взаємодія з партнерами та громадськістю, а також сталість і вплив ініціатив.
UNIC також оголосила, що Премія стане щорічною ініціативою, а наступним кроком стане створення національного реєстру доброчесних практик та ширше залучення бізнесу до навчання та саморефлексії в царині комплаєнсу.

