Повністю переводити українську залізницю на євроколію немає сенсу
Повністю переводити українську залізницю на євроколію немає сенсу

Повністю переводити українську залізницю на євроколію немає сенсу

Повністю переводити українську залізницю на євроколію немає сенсу

Євроколію «Чоп – Ужгород» планується запустити у липні 2025 року.

Про це в інтерв’ю «Укрінформу» розповів заступник міністра фінансів Олександр Кава.

«Тобто вже з Ужгорода пасажирські поїзди будуть їздити напряму в Будапешт, Кошице, Відень, Братиславу. Так само йдуть підготовчі процеси з приводу будівництва євроколії в Чернівці та Львів. Сподіваюсь, наступним містом стане Луцьк. І, в принципі, це той варіант, який найближчі 4-5 років може забезпечити якісне сполучення», — розповів заступник міністра.

За його словами, навіть після завершення війни повністю «перешивати» колію під європейський стандарт надто дорого та немає сенсу. Кава пояснив це, зокрема, тим, що транспортування вантажів широкою колією є більш ефективним, ніж транспортування європейською колією, адже в ЄС вага вантажного поїзда не перевищує 2 тис. т, тоді як в Україні поширені поїзди вагою 5-6 тис. т, а це напряму пов’язано із економічною ефективністю.

«Перевантажити контейнери з платформ одного стандарту на інший не є проблемою, і кількість контейнерних терміналів на українських кордонах із країнами ЄС щоразу збільшується. Відмінність стандартів відчутна і пасажирам, яким комфортніше подорожувати в більш широких (3,20 і 3,50 м), ніж вузьких європейських вагонах (2,80 м)», — підсумував Кава.

Источник материала
loader
loader