«Кохання та полум’я» на СТБ та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у квітні
«Кохання та полум’я» на СТБ та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у квітні

«Кохання та полум’я» на СТБ та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у квітні

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за четвертий місяць року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Загальний телеперегляд

«Кохання та полум’я» на СТБ та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у квітні - Фото 1

Коли на вулиці теплішає, телеперегляд знижується. У квітні продовжилося сезонне зниження tvr% (–6% до 11,3%). Найбільше зниження відбулося зранку о 10:00—13:00 та праймі о 17:00—21:00. Загалом телеперегляд знизився рівномірно в офф-праймі (з 6:00 до 18:00) та праймі (18:00-24:00) — на 6—7%. Загальний «малюнок» телеперегляду протягом дня стабільно незмінний — найбільше дивляться в години прайму, менше — в години офф-прайму. У пікові години телеперегляд досягав майже 26%.

Показники медіагруп і каналів

Позиції медіагруп залишаються незмінними: Starlight Media лідирує з часткою 26,54% (зростання 3% відносно попереднього місяця); другу сходинку займає група «1+1 media» з часткою 17,88% (зростання 6%); трійку закриває Inter Media Group із часткою 6,66% (зменшення 6%).

Серед провідних каналів позиції також незмінні. На першому місці СТБ з часткою 8,49% (зростання 6% відносно попереднього місяця). На другому — Новий канал (6,93%, зменшення 5%). Третя сходинка — за ICTV2 (6,21%, зменшення 2%). Четверте місце — за каналом «2+2» з часткою 4,40% (без змін). Далі — ТЕТ із часткою 4,37% (зростання 14%). На шостому місці — «1+1 Україна» з часткою 3,67% (без змін). На сьомому — канал НТН (3,20%, зменшення 7%).

Восьму сходинку утримує канал «Бігуді» з часткою 2,54% (зростання 11%), дев’яте місце — за «Плюс плюс» із часткою 1,72% (зростання 38%). Останнє місце в десятці — за каналом «Оце» з часткою 1,46% (зростання 30%).

Профіль провідних каналів

У квітні канал СТБ наростив частку за більшістю аудиторій, особливо за чоловіками 4—34 років. Мовник утримує лідерство за жіночою аудиторією серед українських каналів.

Новий канал знизив частку за більшістю аудиторій, окрім чоловіків віком 18—34 років.

ICTV2 мав зростання частки за чоловіками до 35 років і зниження за жіночою аудиторією. Канал лідирує за чоловічою аудиторією.

Канал «2+2» збільшив частку за дітьми 4—17 років, але зменшив частку за чоловіками 18—34 та старшою аудиторією 55+.

ТЕТ мав успішний місяць — мовник збільшив частку за більшістю аудиторій, особливо чоловіками 18—34 та 55+, а також жінками 18—54.

На каналі «1+1 Україна» зменшилася частка за жінками 4—34 та чоловіками 35+, але зросла за чоловіками 18—34.

НТН мав зниження частки за молоддю 4—34 років і зростання за старшими телеглядачами 55+.

Марафон «Єдині новини»

У квітні сукупна частка каналів, які транслюють телемарафон «Єдині новини», зменшилася відносно попереднього місяця на 7% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ (частка 6,21%) та затрималася на рівні 3,53% за комерційною аудиторією 18—54 50 тис.+.

Тенденція перегляду марафону зберігається: новини привертають увагу значної частини аудиторії, яка дивиться телебачення зранку, через що показники частки вранці доволі високі. Однак найбільша аудиторія «Єдиних новин» дивиться його саме ввечері, у праймі з піком о 20:00.

Головні телепрем’єри місяця

Серіальне

Канал СТБ презентував гостросюжетну мелодраму «Кохання та полум’я», яка мала показники rat 2,57%, shr 10,87%. Ще одним продуктом став детектив «К.О.Д.», нові серії якого стартували в кінці місяця (rat 2,93%, shr 12,12%).

На «1+1 Україна» відбулася прем’єра медичної мелодрами «Материнський інстинкт» (rat 0,84%, shr 3,40%). Також в ефірі мовника стартували нові серії серіалу офф-прайму «Учениця мольфара» (rat 0,41%, shr 3,93%).

Новинками на каналі «2+2» стали 4-серійний містичний детектив «Злі духи» (rat 0,70%, shr 3,21%), а також закупний британський кримінальний серіал «Гострі картузи» (rat 0,71%, shr 3,95%).

На «К2» стартував французький комедійний детектив «Розумниця» (rat 0,04%, shr 0,32%).

Шоу та проєкти

До 10-річчя програми ICTV2 розпочали показ нових програм «Dizel Show» (rat 2,00%, shr 9,72%).

На «1+1 Україна» розпочалися покази нових випусків проєкту «Вечірній квартал» (rat 0,85%, shr 3,78%). Також мовник показав концерт «Музична платформа України» (rat 0,19%, shr 2,36%).

На початку місяця ICTV2 показав документальну роботу «Макарів: лінія спротиву» (rat 1,08%, shr 5,66%).

Телепрем’єри кіно

Новий канал презентував чотири кіноновинки іноземного кіно: пригодницький сімейний фільм «Дике серце» (rat 0,67%, shr 5,45%), драма «Народжений чемпіоном» (rat 2,09%, shr 8,26%), жахастик «Варвар» (rat 0,94%, shr 7,47%) і документалка про Гарлемський фестиваль «Літо соулу (...коли революцію не можна було засвідчити)» (rat 0,35%, shr 7,45%).

Канал ICTV2 показав дві новинки українського кіно — комедію «Крашанка» (rat 1,35%, shr 6,02%) та комедійну драму «Я працюю на цвинтарі» (rat 1,01%, shr 5,14%).

Провідні програми місяця

«Кохання та полум’я» на СТБ та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у квітні - Фото 2

Рейтинг провідних програм місяця за комерційною аудиторією 18—54 у містах 50 тис.+ очолюють новинки каналу СТБ: «Кохання та полум’я» (rat 3,64%, shr 14,4%), «МастерШеф 15» (rat 3,61%, shr 14,51%) і «К.О.Д.» (rat 3,46%, shr 13,43%). На четвертому місці — супергеройський фільм «Шан-Чі та легенда десяти кілець» на Новому каналі (rat 2,83%, shr 13,29%). Закриває п’ятірку ще одна серіальна новинка «АТП Перевізники» на ICTV2 (rat 2,77%, shr 11,25%).

Також до десятки потрапили проєкти «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі та «Dizel Show» на ICTV2, гумористичний серіал «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі, а також кінопоказ на Новому каналі: «Тор. Любов і грім» і «Чорна вдова».

Провідні програми. Чоловіча аудиторія

Перелік найпопулярнішого контенту за чоловічою аудиторією очолюють серіали «АТП Перевізники» на ICTV2 (rat 3,64%, shr 16,85%) і «Кохання та полум’я» на СТБ (rat 3,32%, shr 13,9%). Далі — кулінарний проєкт «МастерШеф 15» на СТБ (rat 3,28%, shr 13,2%). Закривають п’ятірку фільми за коміксами Marvel на Новому каналі «Тор. Любов і грім» (rat 3,27%, shr 14,42%) і «Шан-Чі та легенда десяти кілець» (rat 3,20%, shr 16,23%).

До десятки потрапив гумористичний серіал «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі, а також кінопоказ: «Тор. Раґнарок», «Чорна вдова» і «Чорна пантера: Ваканда назавжди» на Новому каналі, а також «Ворог держави» на ICTV2.

Провідні програми. Жіноча аудиторія

9 із 10 провідних програм місяця серед жіночої аудиторії — проєкти каналу СТБ. Очолює перелік кулінарне шоу «Супермама» (rat 4,5%, shr 17,42%). Далі — проєкт «МастерШеф 15» (rat 4,47%, shr 16,37%), і серіали «Кохання та полум’я» (rat 4,17%, shr 15,39%), «К.О.Д.» (rat 4,13%, shr 15,2%) і «Слідча» (rat 3,60%, shr 12,48%).

У десятку також увійшли ще серіали «Слід», «Сліпа» і «Черговий лікар», а також проєкти «Один за всіх» на СТБ і «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі.

Провідні програми. Молодь

Перелік найбільш популярного контенту місяця за молодою аудиторією віком 18—35 років знову очолює «МастерШеф 15» (rat 3,42%, shr 14,99%). Далі — серіали «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі (rat 3,20%, shr 17,46%) і «Кохання та полум’я» на СТБ (rat 3,09%, shr 18,68%). Закривають п’ятірку дві частини франшизи про супергероя Тора на Новому каналі: «Тор. Любов і грім» (rat 3,09%, shr 16,71%) і «Тор. Раґнарок» (rat 2,89%, shr 15,07%).

До десятки також увійшли проєкти Нового каналу «Мамо, ваш вихід!» і «Вік на вік», а також серіали СТБ «Сліпа», «Черговий лікар» і «Слідча».

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader