/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc4a2c142333017869b4f88a6d1ea7337.jpg)
Тойота RAV4 у вигляді пікапа могла б стати гідним конкурентом Ford Maverick
Хоча офіційно Тойота ще не анонсувала компактний пікап, незалежні дизайнери вже показали, як він може виглядати. Вони взяли за основу RAV4 у версії Adventure з більш агресивним дизайном. Один із концептів передбачає традиційний кузов з рамою, тоді як інший пропонує unibody-рішення з елементами RAV4, але подовженою базою та вантажним відсіком.Компанія може піти двома шляхами: створити більш міський варіант на платформі TNGA-K (яка використовується для RAV4) або розробити більш прохідний автомобіль на рамі, схожий на Hilux. Перший варіант буде орієнтований на повсякденне використання, тоді як другий може стати наступником легендарного FJ Cruiser.Платформа TNGA-K підтримує різні типи двигунів, включаючи гібридні та plug-in гібридні системи. Однак, якщо Тойота вирішить створити повноцінний позашляховик, ймовірно, буде обрано рамну конструкцію для кращої прохідності та вантажопідйомності.Популярність компактних пікапів у Північній Америці зростає, і якщо Тойота вирішить вийти на цей ринок, це може стати серйозним викликом для конкурентів. Вибір між міським комфортом і позашляховою здатністю залишається ключовим питанням для потенційних покупців.

