/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F050d0b5940cfd4b7502c38596e5ca4c4.jpg)
Meta презентує свої розумні окуляри Oakley
Meta офіційно анонсувала свою наступну пару розумних окулярів разом з Oakley. Розумні окуляри мають вдвічі довший час роботи від батареї, ніж Meta Ray-Ban, і здатні знімати відео у форматі 3K. Моделі базуються на дизайні HSTN (вимовляється «хау-штун») від Oakley і описуються як «перший продукт Meta як для спортсменів, так і для вболівальників».
Лімітована модель Oakley Meta HSTN із золотистими акцентами коштує 499 доларів і буде доступна для попереднього замовлення 11 липня. Решта колекції починається від 399 доларів і надійде в продаж пізніше цього літа, каже Meta.
Окуляри оснащені фронтальною камерою, а також відкритими динаміками та мікрофонами. Ви можете використовувати їх для прослуховування музики, фотографування, а також для здійснення та прийому дзвінків.
Окуляри також оснащені технологією Meta AI, що дозволяє вам ставити запитання на ходу, наприклад, «Гей, Мета, який сильний вітер сьогодні?» або «Гей, Мета, зніми відео». Крім того, ви можете запитати у Meta AI, що ви бачите, а також отримати можливість перекладати різні мови.
Окуляри Oakley Meta HSTN можуть працювати до восьми годин у типовому режимі використання та до 19 годин у режимі очікування. Ви також можете зарядити їх до 50% за 20 хвилин. Крім того, окуляри постачаються із зарядним футляром, який може забезпечити до 48 годин заряджання в дорозі.
Окуляри доступні в шести комбінаціях кольорів оправи та лінз: тепло-сірий з рубіновими лінзами, чорний з полярно-чорними лінзами, коричнево-димчастий з полярно-темно-темними лінзами, чорний з аметистовими лінзами, прозорий з сірими лінзами та чорний з прозорими лінзами. Усі вони сумісні з рецептурними окулярами за додаткову плату. Деякі пари оснащені технологією лінз Oakley Prizm, яка полегшує зір за різного освітлення та погодних умов, допомагаючи вам бачити більше та продуктивно працювати, каже Мета.
Окуляри Oakley Meta HSTN будуть доступні в США, Канаді, Великій Британії, Ірландії, Франції, Італії, Іспанії, Австрії, Бельгії, Австралії, Німеччині, Швеції, Норвегії, Фінляндії та Данії. Meta планує запустити їх у Мексиці, Індії та Об'єднаних Арабських Еміратах пізніше цього року.
Meta каже, що нові окуляри є останнім розділом багаторічного партнерства з EssilorLuxottica, материнською компанією Oakley, Ray-Ban та інших брендів окулярів. Згідно з фінансовими результатами EssilorLuxottica за 2024 фінансовий рік , на сьогодні було продано понад два мільйони пар окулярів Meta Ray-Ban.

