/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F73533ca24dc17bb2bc377ca901b9a53e.jpg)
Розкриті технічні характеристики шведських військових літаків GlobalEye
Шведська компанія Saab і французьке агентство з оборонних закупівель DGA підписали угоду про наміри щодо закупівлі літаків далекого радіолокаційного виявлення GlobalEye для потреб Повітряно-космічних сил Франції. Про це повідомляється в офіційному пресрелізі Saab, пише Мілітарний.
Вибір GlobalEye пов’язаний із потребою оновити парк літаків дальнього радіолокаційного виявлення. На сьогодні Франція експлуатує чотири американських Boeing E-3 Sentry, які служать із 1991 року й вичерпують свій ресурс. Модернізація цих платформ може виявитися неефективною, тому вирішили перейти на сучасніші європейські рішення.
Saab GlobalEye побудований на базі цивільного літака Bombardier Global 6000/6500 й оснащений радіолокаційною станцією Erieye ER із активною фазованою антенною решіткою на основі нітриду галію (GaN). Цей радар забезпечує до 70% більшу дальність виявлення порівняно з попередніми моделями та має високу стійкість до перешкод. Максимальна дальність виявлення перевищує 650 км.
Крім повітряних цілей, GlobalEye може знаходити наземні та морські об'єкти завдяки додатковому морському радару Seaspray 7500E. Для детального спостереження використовується також оптико-електронна і тепловізійна станція. Літак може вести розвідку одночасно в повітрі, на землі й на морі, забезпечуючи стратегічний рівень контролю.
Модернізація флоту ДРЛВ із переходом на GlobalEye дозволить Франції суттєво підвищити можливості повітряної розвідки й інтеграції в європейську систему безпеки.

